als het goed is zijn hun nog steeds aan het werk en zo lang ze aan het werk zijn moeten ze betaalt wordenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:02 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Niet buiten de diensturen, dan worden ze er niet voor betaald. Maar idd; 14jarige marokaantjes die werken!!!
Terug naar ONZ!!!![]()
Oh nee, je wordt niet betaald.. wat een instelling zeg, daar zul je het nog ver mee schoppen. En dankbaar moeten zijn als je wordt uitgescholden.. het zal toch lekker worden. Waar werk jij, dan zorg ik dat ik er nooit in de buurt kom..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:00 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dan had ik je gewoon laten staan, de winkel was toe. Dat er een fout bordje hangt zou me niets kunnen schelen, als ik die uren niet betaald word werk ik ze niet. Vriendelijke jochies dat ze je toch nog bedienen (zelfs al schelden ze nog wat)
Jahquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:34 schreef RadioSlut het volgende:
Das onduidelijk ja.
Maar weet je het zeker dat het Marokkaantjes zijn?
Allochtonen in percentage utrechtse bevolking (2003)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:34 schreef RadioSlut het volgende:
Das onduidelijk ja.
Maar weet je het zeker dat het Marokkaantjes zijn?
Op een vakantiebaantje sloof je je toch niet uit zeg, daar doe je gewoon wat je moet doen en niet meer. Hoe ver ik het zal schoppen moet jij je geen zorgen in maken, dat zal ver genoeg zijn aangezien ik al direct mooi kan beginnen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:32 schreef Cheiron het volgende:
Oh nee, je wordt niet betaald.. wat een instelling zeg, daar zul je het nog ver mee schoppen. En dankbaar moeten zijn als je wordt uitgescholden.. het zal toch lekker worden. Waar werk jij, dan zorg ik dat ik er nooit in de buurt kom..
Nou, het zijn er (waarschijnlijk) wel meer, want toen de hoofddoekjes achter de kassa zagen dat ik nog naar binnen mocht was het gelijk tegen die jochies: eeeh man wa doejje?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat een achterlijke bedrijfsleider ben je dan, als je 2 (!) Marokkanen aanneemt.
balen... nog altijd 8,5% teveelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Allochtonen in percentage utrechtse bevolking (2003)
marokkanen 8,5%
turken 4,5%
surinamers 2,6%
antillianen 0,9%
gisp 1,4%
joego's 0,6%
indo 12,6 %
bron
hetzelfde zou een barman in een kroeg zeggen tegen de uitsmijter als hij een marokkaan doorlietquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:57 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nou, het zijn er (waarschijnlijk) wel meer, want toen de hoofddoekjes achter de kassa zagen dat ik nog naar binnen mocht was het gelijk tegen die jochies: eeeh man wa doejje?
Wat zijn gisp?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:47 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Allochtonen in percentage utrechtse bevolking (2003)
marokkanen 8,5%
turken 4,5%
surinamers 2,6%
antillianen 0,9%
gisp 1,4%
joego's 0,6%
indo 12,6 %
bron
finnen?quote:
Dit heeft niets met slim zijn te maken. Ik dacht dat de winkel tot 10 uur open was en ging daarom eerst naar de videotheek en daarna naar de supermarkt. Als ik geweten was dat de supermarkt maar tot 9 uur open was, was ik wel eerst daar heen gegaan. Het bordje heeft me gewoon misleid en daardoor dreigde ik geen Ben & Jerry's bij m'n film te kunnen eten.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:13 schreef sitting_elfling het volgende:
kut actie van TS die denkt slim te zijn ..
Yup. Ik heb echter alleen maar de keus uit de Plus, de Lidl en een Albert Heijn buurtsuper die op zich wel goed is maar waar ze niet zoveel hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:39 schreef heiden6 het volgende:
De Plus.Bijna net zo deprimerend als de Edah.
Mja, nog liever de Lidl dan de Plus.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:41 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Yup. Ik heb echter alleen maar de keus uit de Plus, de Lidl en een Albert Heijn buurtsuper die op zich wel goed is maar waar ze niet zoveel hebben.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:52 schreef lennart12 het volgende:
Moet jij om 9 uur dan nog niet slapen?
Idiootquote:Geboortedatum: 14-06-1990
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |