Als ik jou was zou ik een comite oprichten om ervoor te zorgen dat uploaders het niet in rars doen, kijken hoeveel volgelingen je krijgt. Vraag mezelf af ofdat je uberhaupt zelf ooit iets upload (zelfgeripte shit etc, dus niet seeden).quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:03 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dat het in rar's gereleased wordt, hoeft nog niet te betekenen dat de sites het ook in rar formaat moeten uploaden.
Bron?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja. Dat neemt niet weg dat de mensen die in de scene zitten het leven elkander maar al te graag zuur maken.
Lees maar eens een paar .nfo's van release-groepen.quote:
Het blijft niet alleen bij afzeiken...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:09 schreef Caesu het volgende:
ja ze zeiken elkaar soms af als een groep weer eens een brakke release heeft uitgebracht en de proper vervolgens ook brak is enz.
Wat een laffe actie is datquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:06 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
http://www.rlslog.net/scene-ftp-comprimised-group-leaves/
Wat zeur je danquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:22 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Dan prefereer ik toch nog altijd downloaden via max. snelheid dan via een public trackertje.
'T is kiezen of delen.
Wie zegt dat ik hier niet met rar's om kan gaan? Ik kan prima met rar's omgaan, ik vind het alleen irritant dat je 2x zoveel ruimte hebt verspilt wanneer je de boel wil blijven seeden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:24 schreef ZeroSletje het volgende:
zomfgwtfbbq noob en idd ondankbare hond
als je niet met rar om kunt gaan, ga dan niet downen maar ga het lekker kopen.
Dat was nog voor dat de politie inval deed bij twente om FLT menschen mee te nemen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:08 schreef Catch_me het volgende:
Uiteraard zitten alle fokkers diep in de scene en hebben dagelijks contact met de grote bazen van alle topsites om jullie zo van informatie te voorzien.
de paar mensen in dit topic die het daarover hebben is toch niet heel fokquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:08 schreef Catch_me het volgende:
Uiteraard zitten alle fokkers diep in de scene en hebben dagelijks contact met de grote bazen van alle topsites om jullie zo van informatie te voorzien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |