Jup, ik ook.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:53 schreef dikkedoelie het volgende:
Ze noemen het ook doodleuk 'illegaal downloaden'. Daar kan ik nou pissig van worden, beetje onzin lopen verkopen.
die bestandjes zijn hendig klijn als je verbinding al onderuit klapt dan kun je gewoon lekker door leechenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 20:13 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Waarom vind je ze zo ideaal?
Wat ben je toch een ongelofelijke kneus TS.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het is zo irritrant als je een film, spel of iets degelijks download, en de hele zooi in rars zit verpakt. Dan ben je klaar met downloaden, duurt het nog een tijd voordat je het hebt uitgepakt, en wanneer je wilt seeden heb je ook nog eens 2x zoveel ruimte verbruikt. Het is echt om gek van te worden wanneer je een 8gb bestand hebt gedownload wat in 100 rar file zit verpakt.
Dus trackers (en uploaders); stap nou eindelijk eens af van de rars en upload een film in een mapje met een avi formaat en spellen en programma's in iso of dmg formaat. Scheelt een hoop ruimte. (en gezeik met corrupte rar bestanden)
TS heeft het over torrentsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:03 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ongelofelijke kneus TS.
Als je die shit upload in 1 bestand is de kans dat er een paar bytes van dat bestand onbruikbaar worden waardoor je het HELE bestand opnieuw zult moeten downloaden.
Beschadigde rars etc kan je met .par bestanden simpel repareren.
Vroeger werd het zo gedaan als jij prefereert en dat was ruk.
Als het uitpakken je te lang duurt dan upgrade je PC eens.
Haha vet, wat een dombo award voor TS![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:03 schreef Camplo het volgende:
[..]
Wat ben je toch een ongelofelijke kneus TS.
Als je die shit upload in 1 bestand is de kans dat er een paar bytes van dat bestand onbruikbaar worden waardoor je het HELE bestand opnieuw zult moeten downloaden.
Beschadigde rars etc kan je met .par bestanden simpel repareren.
Vroeger werd het zo gedaan als jij prefereert en dat was ruk.
Als het uitpakken je te lang duurt dan upgrade je PC eens.
Haha vet, wat een dombo award voor TS![]()
Torrentsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:34 schreef ach het volgende:
[..]
TS heeft het over torrents![]()
Dombo award voor Camplo![]()
Idd, mijn leraar muziek bij de laatste les van het schooljaar:quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:53 schreef dikkedoelie het volgende:
Ze noemen het ook doodleuk 'illegaal downloaden'. Daar kan ik nou pissig van worden, beetje onzin lopen verkopen.
Volgens mij als je een film ript, heb je altijd nog een VIDEO_TS folder ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:37 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik heb al heel vaak bestanden in .iso, .avi enz enz. gedownload, en heb daar nog nooit problemen mee gehad. Als je een programma, spel of film ript, dan is dat toch ook gelijk in het .iso of .rar formaat?
En ook heb ik vaker gehad dat wanneer ik een groot bestand downloadde, dat er of een .rar file miste, of dat er een .rar file corrupt was. Dan werd er de volgende dag weer een gedeelte opnieuw geupload op de private tracker.
Is het zo vreemd dat ik standaard bestanden prefereer boven rar files?
Ja inderdaadquote:
dan blijft er niet veel overquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:56 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Ik download alleen shit die niet in rar. zit.
Wat een kneusquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:43 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Het is zo irritrant als je een film, spel of iets degelijks download, en de hele zooi in rars zit verpakt. Dan ben je klaar met downloaden, duurt het nog een tijd voordat je het hebt uitgepakt, en wanneer je wilt seeden heb je ook nog eens 2x zoveel ruimte verbruikt. Het is echt om gek van te worden wanneer je een 8gb bestand hebt gedownload wat in 100 rar file zit verpakt.
Dus trackers (en uploaders); stap nou eindelijk eens af van de rars en upload een film in een mapje met een avi formaat en spellen en programma's in iso of dmg formaat. Scheelt een hoop ruimte. (en gezeik met corrupte rar bestanden)
Het merendeel van de torrents zit toch echt niet in een rar, dus ik weet niet waar je het over hebt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:25 schreef OhEcht het volgende:
prob gonna buy her wow account if i can get a holdo f her
[..]
dan blijft er niet veel over
Oh boehoe, kijk mij eens verstand hebben de scene.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:36 schreef outsidr het volgende:
[..]
Wat een kneus
Ga lekker Twilight/Crazy Bytes cdtjes of van die bagger kopen als je geen reet begrijpt van de "scene"...
En jij niet dus stick to your roots ....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:58 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Oh boehoe, kijk mij eens verstand hebben de scene.![]()
Nee, niet bijzonder veel inderdaad. En het zal me rotten ook. Gelukkig zit ik er niet in, het is 1 grote corrupte en intimiderende bende.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:08 schreef Camplo het volgende:
[..]
En jij niet dus stick to your roots ....
Moet je ook niet zeikenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Nee, niet bijzonder veel inderdaad. En het zal me rotten ook. Gelukkig zit ik er niet in, het is 1 grote corrupte en intimiderende bende.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |