psst , daar heb je PAR files voorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Mee eens, maar het uitpakken van .rar bestanden duurt niet zo lang. Maar je hebt wel vaak problemen met corrupte bestanden
pssst , daar heb je deamon-tools voorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:45 schreef dikkedoelie het volgende:
Irritant inderdaad. Vooral als je de iso daarna óók nog uit moet pakken omdat MCE geen iso's snapt.
jamaar dat is allemaal weer extra gedoe. ik wil simpel.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:46 schreef GateWayX het volgende:
[..]
pssst , daar heb je deamon-tools voor
Ja en dat gaat pas echt retetraagquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:45 schreef GateWayX het volgende:
[..]
psst , daar heb je PAR files voor![]()
Zie mijn post.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:25 schreef Edwinuss het volgende:
je hebt helemaal gelijk.
is hier ook een reden voor ?
Beter in het begin een corrupte RAR dan dat ik een DVD wegfik terwijl die vol kaptte/ontbrekende delen zit waar je pas achter komt als je hem volledig in je collectie hebt verwerkt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:44 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Mee eens, maar het uitpakken van .rar bestanden duurt niet zo lang. Maar je hebt wel vaak problemen met corrupte bestanden
mag wel hoor.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:44 schreef GateWayX het volgende:
Downloaden mag niet van de grote boze meneer van Brein.
Inderdaad. Afgezien van het feit dat je er doorgaans eerder achter komt (ISO's zie ik zelden in combinatie met Par2 bestanden), hoef je als je maar 1 corrupte rar hebt ook maar net genoeg Par blocks te downloaden om dat te repareren. Scheelt aardig met het opnieuw downloaden van de hele ISO.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:28 schreef McKillem het volgende:
[..]
Beter in het begin een corrupte RAR dan dat ik een DVD wegfik terwijl die vol kaptte/ontbrekende delen zit waar je pas achter komt als je hem volledig in je collectie hebt verwerkt.
Par2, is dat iets met nieuwsgroepen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:34 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Inderdaad. Afgezien van het feit dat je er doorgaans eerder achter komt (ISO's zie ik zelden in combinatie met Par2 bestanden), hoef je als je maar 1 corrupte rar hebt ook maar net genoeg Par blocks te downloaden om dat te repareren. Scheelt aardig met het opnieuw downloaden van de hele ISO.
Dat is inderdaad iets van nieuwsgroepen. Bij torrents kom je (ik althans) zelden corrupte files tegen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:38 schreef McKillem het volgende:
[..]
Par2, is dat iets met nieuwsgroepen?Ik gebruik dat namelijk niet.
Ik heb zo mijn eigen wegen daarvoor, heb in de 6 jaar dat ik het doe misschien 3 keer corrupte rars gehad, die ook gewoon opnieuw opnieuw gereleased zijn.
parren duurt misschien 2 minuten gekquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:47 schreef dikkedoelie het volgende:
[..]
jamaar dat is allemaal weer extra gedoe. ik wil simpel.
Alle warez komt natuurlijk van de scene vandaanquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:48 schreef Paran0id het volgende:
Alles zit in rars, omdat er op topsites per file getrade word.
Wanneer dit niet zou gebeuren had jij niet eens je warez kunnen leechen. En owja, die topsites maken gebruik van SFV checkers, no way dat je download dan incomplete is (wanneer je er dus gebruik maakt van topsites, geen newsleechers of torrents).
Ligt er maar net aan hoe groot je dinges isquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:03 schreef justmattie het volgende:
[..]
parren duurt misschien 2 minuten gek![]()
Mja, en waar denk jij dat je zooi van die ftp vandaan komt dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:13 schreef thedude0 het volgende:
[..]
Alle warez komt natuurlijk van de scene vandaan!
Elitaire onzin, ik heb ook gewoon tijden zooi van ftp gehaald en vervolgens de usenet requests op irc gefilled maar wat was dat kansloos zegik upload nu nauwelijks iets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |