Prima ! Heb optimounts gekocht en ambassador coated boven en ambassador clear onder en klinkt als een tiet. Prima live en studio kit voor een zachte prijs ( heb er 400 euro voor betaald, in nieuwstaat 2e hands ).quote:Op woensdag 5 september 2007 11:29 schreef crossover het volgende:
Hoe bevalt je export, Danny?
Ghehe ik krijg les van hem op de opleiding !!quote:Op donderdag 6 september 2007 11:10 schreef LordNemephis het volgende:
klinkt goed CasB! opnames zijn niet perfect maar muzikaal zit het goed in elkaar![]()
Bij de weg: al iemand die 'the Divine Conspiracy' van Epica heeft geluisterd? Dat is zo'n gaaf album!
vooral track 9, Fools of damnation
Ariën van Weesenbeek (van God Dethroned) speelt op de potten en pannen - en supergoed ook!![]()
![]()
Ga vanavond ff luisteren ben razend druk nu !!quote:Op maandag 1 oktober 2007 08:58 schreef CasB het volgende:
KloptM'n server is een beetje door...
Hier zijn ze wel te luisteren: http://www.twiggy-punk.nl/media.php
Waarom niet? Wat maakt het verschil dan?quote:Op vrijdag 26 oktober 2007 21:21 schreef crossover het volgende:
Wat betreft elektronische kits zou ik Yamaha laten staan en een roland pakken. De TD3 is redelijk/goed uit te breiden (kan dubbelpedaal op en een extra cymbal als ik me niet vergis) Dan ben je voor 1000 euro klaar.
Zeker de middenklassers van Yamaha vind ik niet opwegen tegen de middenklassers van Roland.
Ik heb ook een bass gitaar en zocht wat leuke beginners rifjes enzo.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:57 schreef CasB het volgende:
Bassisten, wat moet je daar nou weer mee
En tja, het is hier inderdaad te rustig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |