quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:13 schreef kareltje_de_grote het volgende:negen cent is indd wel heel mager.
veertien is normaal.
Neenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:16 schreef LekkerWijf het volgende:
Ga dichter bij je stageplek wonen!![]()
je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:19 schreef reospeedwagon het volgende:
als ik dan ¤500 kilometer rij, krijg ik daarvoor ¤45
Smaakt ie goed, die jonko?
Dan zou ik meteen een andere baan (dichterbij of een bedrijf wat een fatsoenljike vergoeding) zoeken!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:23 schreef Little_Meanie het volgende:
mijn werk is 60km per dag (heen en terug) en krijg er 2 EUR voor
Brazilquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:30 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dan zou ik meteen een andere baan (dichterbij of een bedrijf wat een fatsoenljike vergoeding) zoeken!
Rio de Janeiro, Brasilquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:38 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ja ik ben blond!
Ik snap het niet! Brazil??
Jou auto schrijft niet af en heeft geen onderhoud nodig?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:41 schreef Twanstra het volgende:
Ik krijg mijn benzine vergoed. Eigenlijk wel een prima oplossing.
3,3 ct per kmquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:41 schreef -moppie- het volgende:
Brazilie oke, maar dan snap ik het nog niet.
Betalen ze daar zo goed?
jawel, maar voor afstuderen.......quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:42 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Jou auto schrijft niet af en heeft geen onderhoud nodig?![]()
Je houd er wel van he, om me te slaanquote:
Dan zou ik meteen een andere baan (dichterbij of een bedrijf wat een fatsoenljike vergoeding) zoeken!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:30 schreef -moppie- het volgende:[b]Op dinsdag 14 augustus 2007 14:23 schreef Little_Meanie het volgende:
mijn werk is 60km per dag (heen en terug) en krijg er 2 EUR voor
Oh, ik moest in zijn profiel kijken om te weten dat hij in Brazilie woont... duh, zeg dat meteenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:48 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Dan zou ik meteen een andere baan (dichterbij of een bedrijf wat een fatsoenljike vergoeding) zoeken!
Staat boven zijn avatar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:50 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Oh, ik moest in zijn profiel kijken om te weten dat hij in Brazilie woont... duh, zeg dat meteen![]()
mijn ov is nog niet geldig ivm vakantie.. vandaar dat ik eigen vervoer geregeld heb...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:23 schreef LekkerWijf het volgende:
Ga met je OV en declareer je kilometers.![]()
Ook niet met die 40% korting?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:00 schreef Sant het volgende:
[..]
mijn ov is nog niet geldig ivm vakantie.. vandaar dat ik eigen vervoer geregeld heb...
Die is nog op vakantie...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:02 schreef bijdehand het volgende:
Ga gewoon naar je baas en dan overleggen...
dan even wachtenquote:
Declareren bij je bank kan toch?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:47 schreef Sant het volgende:
Hmmz, nu wil de lieve schat van de administratie het teveel betaalde bedrag aan km vergoeding weer van mijn rekening afhalen..
is ca. ¤ 100 , -
Dat mag / kan ze toch niet zomaar?!
Dat het indien het niet anders kan wordt verrekend met mijn toch al nietige stageloon.. oke... maar toch niet gewoon afschrijven?!
Volgens mij valt woon-werk onder onkostenvergoeding en worden niet alle kosten vergoed maar is het meer een tegemoetkoming.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:57 schreef Sant het volgende:
wettelijke norm is inderdaad ¤0.19 p/km, maar volgens de site van postbus51 is dit voor zakelijk kilometers...
En omdat ik enkel voor woon-werk verkeer met de auto kom, zou dit niet voor mij gelden... ik vind t maar een vreemd verhaal..
Thuis ook eens informeren
zo zit het inderdaad in mekaar.. maar dan vind ik nog steeds dat ze me best wat extra tegemoet kunnen komen.. k verdien toch al geen flikker per maand hiero.. kunnen ze best mijn vervoer betalen.. de lijersquote:Op woensdag 15 augustus 2007 08:59 schreef Icefire het volgende:
[..]
Volgens mij valt woon-werk onder onkostenvergoeding en worden niet alle kosten vergoed maar is het meer een tegemoetkoming.
Zakelijke kilometers worden wel volledig vergoed, omdat die obv declaratie worden uitbetaald.
Jij gaat voor iedere stage die je moet lopen verhuizen?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:16 schreef LekkerWijf het volgende:
Ga dichter bij je stageplek wonen!![]()
Dat is absoluut niet waar.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:48 schreef Tuvai.net het volgende:
Eh, de wettelijke norm is 0,19 per km hoor...
Volgens mij is de wettelijke norm MAX 0,19 km per uur.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:48 schreef Tuvai.net het volgende:
KLOPT! en dat geldt dan voor zakelijk gereden kilometers...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:51 schreef Icefire het volgende:
[..]
Volgens mij is de wettelijke norm MAX 0,19 km per uur.
Voor zakelijke kilometers, woon werk verkeer is anders.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:51 schreef Icefire het volgende:
[..]
over alles boven 19 cent per km moet belasting betaald worden. voor woon-werk verkeer bestaat er geen minimum. als de werkgever niets wil vergoeden, vergoedt ie lekker niets.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:51 schreef Icefire het volgende:
[..]
Is het trouwens een groot bedrijf?
Als je je stagevergoeding laat uitbetalen in vorm van onkostenvergoeding betaal je namelijk geen belasting.
Fout.. tot 19 cent is de reiskostenvergoeding belastingvrij. Alles wat je meer krijgt daar betaal je belasting over. Een werkgever mag jou betalen wat hij wil (behoudens CAO's etc.), meer of minder. Alleen veel bedrijven kiezen ervoor om gewoon die 19 cent te betalen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:48 schreef Tuvai.net het volgende:
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:55 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Voor zakelijke kilometers, woon werk verkeer is anders.
Tot 19ct is belasting vrij, vergoeding boven de 19ct per km wordt belast als extra inkomen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |