En jullie hebben al zoveel vrijquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb gewoon herfstvakantie hoor..
(Rechten)
hehequote:Op vrijdag 21 september 2007 12:27 schreef Soli het volgende:
[..]
Ja, loop naar de friettent. Beter eten en je hoeft niet te vechten om een plek
eensquote:Op zondag 23 september 2007 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het leven van een rechtenstudent gaat niet over rozen..![]()
Als je staatsrecht volgt wel iig. Zit altijd in de bovenste regionen van CC1, dat geouwehoer van Kortmann zou ik voor geen goud willen missenquote:Misschien zit ik dan af en toe wel eens bij je in de collegezaal
Ja, dat dan weer wel. Veel zelfstudie, maar niets verplicht. Echt relaxed daar bij Rechtenquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat dus![]()
![]()
En ja NunaIk heb nu 16 contacturen ofzo.. Slaat helemaal nergens op
Maar loop alwel ontzettend achter met lezen
![]()
hehequote:Op maandag 24 september 2007 17:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je bent toch niet die oude stinkman dan xDdie vorige keer 2e helft binnenkwam.. die jongen die naast em zat stikte bijna
En ik zit meestal aan de linkerkant redelijk bovenin maar dan wel in het middenstuk.. maarja als je vanuit Kortmann kijkt is dat dan wel rechtsboven
Maar ik zal donderdag es rondloeren![]()
Haha! Toen die jongen naast de stinkman stikte zat ik precies achter stinkman. Die man RIEKT echt. Maar anyways. Goed om meer fans van Kortmann te zien.quote:Op maandag 24 september 2007 17:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je bent toch niet die oude stinkman dan xDdie vorige keer 2e helft binnenkwam.. die jongen die naast em zat stikte bijna
En ik zit meestal aan de linkerkant redelijk bovenin maar dan wel in het middenstuk.. maarja als je vanuit Kortmann kijkt is dat dan wel rechtsboven
Maar ik zal donderdag es rondloeren![]()
Hoe wist je datquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Donstefano had jij vandaag een petje op? met streepjes.. Zo jah dan heb ik je gezien xD
idd, mooi showtje weer! Alleen die opmerking over The Beatles had ie wel achterwege mogen laten...quote:Haha die verhalen van Kortmann over veolia.. schitterend
Ja, die ook, ik zie dat alebei als Erasmus gebouw. Maar het is altijd wat, ik heb al meer dan eens mijn kop tegen het glas geduwd toen zo'n ding onderweg ineens stopte.quote:Op vrijdag 9 november 2007 05:07 schreef Mikkie het volgende:
Hoezo... alleen die van de Refter is toch kapot?
Doch Nory, de eerste deur van het studieplein naar het KTC die automatisch opent, gaat niet echt snel, als je te snel loopt is het boemquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:29 schreef Nuna het volgende:
Hm, dan hebben wij het hier wel beter. Deuren die automatisch voor je opengaan
Ik heb mezelf legendarisch gemaakt door tegen de draaideur van het UMC op te lopenquote:Op zondag 9 december 2007 11:22 schreef Evil_Jur het volgende:
De problemen met de draaideuren duren nog steeds voort trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |