Heuj studiebollen!
![]()
Jullie kennen mij vast niet. Ik ben een héél oude student (m'n studentnummer begint met 91
![]()
). Na in de jaren 90 hopeloos te zijn vastgelopen met mijn scriptie ben ik op een gegeven moment maar gewoon gaan werken. Toch bleef het altijd aan me knagen dat ik een gesjeesde student was. Twee jaar geleden besloot ik om er toch voor te gaan. Ik heb me weer ingeschreven, volgde de vakken die ik nog moest en maakte de scriptie af. Gister heb ik m'n allerlaatste cijfer in de wacht gesleept en dat betekent dat ik toch nog, na vele jaren, ga afstuderen!
![]()
Tot zover de inleiding. Nu de echte reden waarom ik hier post. Morgen ga ik naar het examenbureau om mijn afstuderen te regelen, en mijn vrouw gaat mee. Bij wijze van afsluiting van een periode in ons leven, want waarschijnlijk zullen allebei wel nooit meer op de uni komen, willen we ergens een bakje koffie gaan drinken. Zij houdt echter wel van een sigaretje op z'n tijd en nu is mijn vraag:
kun je nog ergens binnen roken op de RU of is dat echt overal verboden? In het Cultuurcafé misschien?