T was er gezellig, jammer dat Suus nooit Dokter Bernhard wil draaien..quote:Op dinsdag 4 september 2007 02:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Same here. Dan niet vanwege drukte op 't station, maar op de weg
'T scheelt wel dat er na mij nog zo'n 30 man te laat binnen kwamen
Net terug uit TKB (bingo-avond), morgen weer om 8.45 college.
Leuk. Ben eerstejaars Geschiedenis, dus moet je vast wel ergens rond hebben zien rennen (bv. tijdens het roleplaying game?)quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:31 schreef Soli het volgende:
Hee, had dit topic nog nooit gezien
Ik ben 19 jaar en heb afgelopen zomer mijn P van geschiedenis gehaald. Dit jaar zit ik in het bestuur van studievereniging GSV Excalibur. Ik hoop nog vele mooie jaartjes aan de RU te mogen slijten
Gefeliciteerd! Neem aan dat je dan nu ook Staatsrecht bij Kortmann hebt? Heb dat vak na 5 jaar nog steeds niet gehaald maar dat boeit me geen zak zo lang hij de colleges blijft gevenquote:
Onze borrel is op woensdagavond in Café Camelot op de grote markt, echt een aanrader. Het was gisteren weer half vijf voordat ik thuis wasquote:Op woensdag 5 september 2007 09:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hee, lachen
Vanaf wanneer ben je bestuur? Ik zit op dit moment in het bestuur van Postelein, en ken dus het oude bestuur nog wel, Rob en Paul enzo. En Heleen ken ik nog van een vorige studie, daar heb ik een tijdje terug op een borrel nog mee staan babbelen. Wanneer is jullie borrel?
Waarschijnlijk heb je mij wel rond zien rennen, want ik was mentorquote:Op woensdag 5 september 2007 10:14 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Leuk. Ben eerstejaars Geschiedenis, dus moet je vast wel ergens rond hebben zien rennen (bv. tijdens het roleplaying game?)
Ja, ik heb ook gender. Ik laat me niet uit over het vak verder...quote:Op woensdag 5 september 2007 16:28 schreef Mr.Trelawney het volgende:
Soli, ik doe nu een tweedejaarsvak bij GS, Gendergeschiedenis
Zit ik dan bij je in de college zaal of niet?
Volgens mij heb je gisteren ook even gebabbeld bij het HC Oudheid over de opkomende GSV feesten of niet?quote:Op donderdag 6 september 2007 20:37 schreef Soli het volgende:
[..]
Onze borrel is op woensdagavond in Café Camelot op de grote markt, echt een aanrader. Het was gisteren weer half vijf voordat ik thuis was
[..]
Waarschijnlijk heb je mij wel rond zien rennen, want ik was mentor. Die lange gast met de krullen
[..]
Ja, ik heb ook gender. Ik laat me niet uit over het vak verder...(oeps, doe ik het toch)
Jaquote:Op donderdag 6 september 2007 20:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
[..]
Volgens mij heb je gisteren ook even gebabbeld bij het HC Oudheid over de opkomende GSV feesten of niet?
Ja dat ben ikquote:Op donderdag 6 september 2007 22:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zit net te denken, ben jij de penningmeester (die de concurrentie aan moest met een andere kandidaat)? Zo ja, dan hebben wij op de borrel van BOW (in de Boogie) nog even gebabbeld.
Wij hebben wissel-ALV op 26 september, de officiële overdracht is op 1 oktober. We moeten het dit jaar met 4 bestuursmaanden doenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Officieel op 3 oktober de wissel-ALV gepland. Nog een maandje dus. Nu nieuw bestuur inwerken en zoveel mogelijk taken door hen laten overnemen. Wij zijn nog als backup aanwezig en kunnen daardoor nog enigszins aan de studie...
Jullie zijn toch nog niet gewisseld of wel (misschien dat je 't al gezegd hebt, maar ben te moe om 't op te zoeken)?
Bij ons is er een uitreiking. Als je daar niet bij aanwezig wilt of kunt zijn, dan moet je dan aangeven. Bij ons is dat het Stip, maar ik weet niet of dat voor andere studies ook zo is..quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:29 schreef Evil_Jur het volgende:
Vraagje daarover, ik heb nu dus alle eerstejaars vakken gehaald, maar waar en hoe kan ik hem ophalen? Of komt er weer een uitreiking?
Ja, ik voel duidelijk dat ons werk ondergewaardeerd wordt.quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vier maanden per persoon neem ik aan, dan?
Ja, ik weet het. Geschiedenis is de grootste studievereniging van letteren (600 leden op het moment), dus ik ben wel benieuwd hoe het dan met kleinere studieverenigingen zit. Voor het geld moet je het overigens ook niet doen, maar het is natuurlijk een leuke bijkomstigheid.quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat komt waarschijnlijk mede doordat de regels van het SNUF dik aangescherpt zijn, afgelopen jaar. Wij hebben ook een nieuwe aanvraag moeten doen, en ondanks dat onze vereniging van 400 naar 1.000 leden is gegaan binnen twee jaar, kregen we maar een paar maanden erbij...
Veel verenigingen schijnen achteruit te zijn gegaan, trouwens.
Ja, of je koopt er een dikke flatscreen tv en een nieuwe computer voorquote:Op zaterdag 8 september 2007 21:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De kleinere studieverenigingen zullen het nog zwaarder hebben denk ik. Bedenk je eens dat (naar ik heb gehoord) zelfs Synergy, toch één van de grootste verenigingen, er op achteruit is gegaan en geen volledig jaar meer krijgt, dan geeft dat te denken.
Het geld is inderdaad een leuke bijkomstigheid, maar meer ook niet. Als ik bekijk hoeveel uur ik het afgelopen jaar in Postelein heb gestoken, dan heb ik omgerekend misschien ¤ 1,20 per uur verdiend, en waarschijnlijk nog veel, en veel minder. Maar daar moet je het ook niet voor doen. Het is de ervaring en de beleving die het de moeite waard maken. De bestuursmaanden waren voor mij precies genoeg compensatie om het collegegeld van m'n jaar studievertraging mee te financieren
Ja, loop naar de friettent. Beter eten en je hoeft niet te vechten om een plekquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jah inderdaad
Het is ook niet normaal gister zijn we een half uur kwijt geweest om een plek te vinden om te eten
Iemand nog tips op sprinten naar het Gerecht/Refter na?
En jullie hebben al zoveel vrijquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb gewoon herfstvakantie hoor..
(Rechten)
hehequote:Op vrijdag 21 september 2007 12:27 schreef Soli het volgende:
[..]
Ja, loop naar de friettent. Beter eten en je hoeft niet te vechten om een plek
eensquote:Op zondag 23 september 2007 23:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het leven van een rechtenstudent gaat niet over rozen..![]()
Als je staatsrecht volgt wel iig. Zit altijd in de bovenste regionen van CC1, dat geouwehoer van Kortmann zou ik voor geen goud willen missenquote:Misschien zit ik dan af en toe wel eens bij je in de collegezaal
Ja, dat dan weer wel. Veel zelfstudie, maar niets verplicht. Echt relaxed daar bij Rechtenquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat dus![]()
![]()
En ja NunaIk heb nu 16 contacturen ofzo.. Slaat helemaal nergens op
Maar loop alwel ontzettend achter met lezen
![]()
hehequote:Op maandag 24 september 2007 17:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je bent toch niet die oude stinkman dan xDdie vorige keer 2e helft binnenkwam.. die jongen die naast em zat stikte bijna
En ik zit meestal aan de linkerkant redelijk bovenin maar dan wel in het middenstuk.. maarja als je vanuit Kortmann kijkt is dat dan wel rechtsboven
Maar ik zal donderdag es rondloeren![]()
Haha! Toen die jongen naast de stinkman stikte zat ik precies achter stinkman. Die man RIEKT echt. Maar anyways. Goed om meer fans van Kortmann te zien.quote:Op maandag 24 september 2007 17:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Je bent toch niet die oude stinkman dan xDdie vorige keer 2e helft binnenkwam.. die jongen die naast em zat stikte bijna
En ik zit meestal aan de linkerkant redelijk bovenin maar dan wel in het middenstuk.. maarja als je vanuit Kortmann kijkt is dat dan wel rechtsboven
Maar ik zal donderdag es rondloeren![]()
Hoe wist je datquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 00:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Donstefano had jij vandaag een petje op? met streepjes.. Zo jah dan heb ik je gezien xD
idd, mooi showtje weer! Alleen die opmerking over The Beatles had ie wel achterwege mogen laten...quote:Haha die verhalen van Kortmann over veolia.. schitterend
Ja, die ook, ik zie dat alebei als Erasmus gebouw. Maar het is altijd wat, ik heb al meer dan eens mijn kop tegen het glas geduwd toen zo'n ding onderweg ineens stopte.quote:Op vrijdag 9 november 2007 05:07 schreef Mikkie het volgende:
Hoezo... alleen die van de Refter is toch kapot?
Doch Nory, de eerste deur van het studieplein naar het KTC die automatisch opent, gaat niet echt snel, als je te snel loopt is het boemquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:29 schreef Nuna het volgende:
Hm, dan hebben wij het hier wel beter. Deuren die automatisch voor je opengaan
Ik heb mezelf legendarisch gemaakt door tegen de draaideur van het UMC op te lopenquote:Op zondag 9 december 2007 11:22 schreef Evil_Jur het volgende:
De problemen met de draaideuren duren nog steeds voort trouwens...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |