nee, maar het komt ook 's avonds op TV...en als het net in het reclame blok komt van een programma dat ik zit te kijken tsja...dan zal ik me er tandenknarsend doorheen moeten slaan omdat ik niet wegzap want dan ben ik meestal te laat met terugzappenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:54 schreef Devlinsect het volgende:
ben jij de doelgroep die ze willen aanspreken?
ook dat jaquote:
Iddquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 11:54 schreef Metalfreak het volgende:
Ik zag het gisteren en vond het juist wel hilarisch doordat het zó enorm slecht was
It takes one to know one.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 05:07 schreef PallominnoX het volgende:
Diegene die de reclame ingesproken heeft, klinkt serieus alsof hij een flinke monstercock in zijn bips heeft zitten.
een waarheid als een koe in dit geval ook in de dubbelzinnige betekenis opgaatquote:
Voorlichtingscampagne voor kinderen zodat ze zich beschermen tegen de zonquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:20 schreef HenkieVdV het volgende:
Wat is het?
welke zonquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:33 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Voorlichtingscampagne voor kinderen zodat ze zich beschermen tegen de zon
jah die denkbeeldige zon die wij nederlands ons aanpraten, eigenlijk hebben we gewoon het hele jaar herfst maar daar komen we liever niet vooruit omdat het nogal deprimerend is..quote:
Ik dacht dat het gewoon voor de vmbo'ers onder ons was...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:33 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Voorlichtingscampagne voor kinderen zodat ze zich beschermen tegen de zon
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |