Ze zijn gewoon van jouw niveau, dus niet klagen TS...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:08 schreef reospeedwagon het volgende:
is zitten er alleen paupers zonder school en buitenlanders?
pot / ketel / zwart...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon van jouw niveau, dus niet klagen TS...
Ik heb ook geen school hoor, en ik vermoed dat er maar heel weinig forumgebruikers zitten die een school hebben.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:08 schreef reospeedwagon het volgende:
is zitten er alleen paupers zonder school en buitenlanders?
Er is zitsen nied alewn mensne met buitenlanders op pouwpers zoals jij.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:08 schreef reospeedwagon het volgende:
Waar je ook naar mailed op Marktplaats, je krijgt altijd reply's met spelfouten terug.
Zijn alle mensen nu gewoon dom, is zitten er alleen paupers zonder school en buitenlanders?
Nee, het werkwoord is gewoon mailen. Mailen is niet gewoon per brief posten. Dit is e-mailen of bepaalde troep verspreiden zoals reclame of huis aan huis troep.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:05 schreef Lord Dreamer het volgende:
mailt ? is dat niet gewoon per brief posten ? moet het dan niet e-mailt zijn? zodat je weet dat het electronische post is ?
hou je bekquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Nee, het werkwoord is gewoon mailen. Mailen is niet gewoon per brief posten. Dit is e-mailen of bepaalde troep verspreiden zoals reclame of huis aan huis troep.
Dat.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:12 schreef tonks het volgende:
Dit soort topics vind ik de allerleukste!
Eens.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:12 schreef tonks het volgende:
Dit soort topics vind ik de allerleukste!
U bent een pauperige Buitenlander die van school getrapt is?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:08 schreef reospeedwagon het volgende:
Waar je ook naar mailed op Marktplaats, je krijgt altijd reply's met spelfouten terug.
Zijn alle mensen nu gewoon dom, is zitten er alleen paupers zonder school en buitenlanders?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |