Handig dat je zo'n kartonnen doos kan dichtklappen he.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:29 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Edje heeft geen balkon.
Ik heb er op dat moment toch geen last van als ik binnen zit.
ik heb een massive kamer in de binnenstad gast.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:36 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Handig dat je zo'n kartonnen doos kan dichtklappen he.
ja hoor, maar ik heb alleen last van mensen die rokend voor mij lopen.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:36 schreef -moppie- het volgende:
[..]
en daar komen echt voorbijgangers langs he.....
Mama, mama ze roken op straat bij mij in de buurt..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ja hoor, maar ik heb alleen last van mensen die rokend voor mij lopen.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:41 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Mama, mama ze roken op straat bij mij in de buurt..![]()
Sorryquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:45 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
les 1, praat niet over bepaalde mensen tenzij je zeker weet dat ze nog leven![]()
?????????quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:48 schreef -moppie- het volgende:
we praten niet over jou!
dacht trouwens dat je net achter iemand die rookt gelopen had.....![]()
Eensch.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:39 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
I rest my case,
jullie stinken allemaal
Ik bedoelde alleen maar dat mensen die zeggen "ik weet tenminste waar ik aan dood ga" niet weten hoe het is om dood te gaan aan kanker. Ik zeg niet dat rokers sowieso kanker krijgen en niet-rokers niet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:03 schreef Keltie het volgende:
[..]
Jah, want iedere roker krijgt voor z'n 50ste long- en/of slokdarmkanker.
Niet rokers, die krijgen helemaal geen kanker.
Rokers zijn gezellig, dus dat maakt de kankerafdeling de beste afdeling van het ziekenhuis want ondanks dood ze in de nek hijgt is het er in ieder geval gezellig.
En jah, ik heb een kutbui.
En jah, ik word nogal moe van al dat gezanik.
En jah, ik ben toe aan een sigaret.
![]()
Er schijnen ook 'gezondere' sigaretten te zijn, maar de tabaksindustrie wil daar niets van weten omdat het te duur zou zijn om deze sigaretten te produceren...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:54 schreef Dalamar het volgende:
[..]
Ik bedoelde alleen maar dat mensen die zeggen "ik weet tenminste waar ik aan dood ga" niet weten hoe het is om dood te gaan aan kanker. Ik zeg niet dat rokers sowieso kanker krijgen en niet-rokers niet.
Oh well, rook ze, ik hoop echt van harte dat je er niets aan over houdt.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:59 schreef thefunny het volgende:
[..]
Er schijnen ook 'gezondere' sigaretten te zijn, maar de tabaksindustrie wil daar niets van weten omdat het te duur zou zijn om deze sigaretten te produceren...
Een ding is duidelijk: Roken is slecht, ik heb zelf ook 6 jaar gerookt, nu al 4 jaar gestopt.
Reden om te stoppen: Ik wil ouder worden dan 50. Veel mensen beseffen niet dat ze ook echt dood kunnen gaan.
Er is maar 1 gedachte waar bijna iedereen op deze aardkloot aan dood gaat: "Dat overkomt mij niet"
In het verkeer:
"Ik rij 180 in plaats van 120, want een ongeluk overkomt mij echt niet"
"Ik rook, lekker en gezellig! Doodgaan aan kanker of een hartstilstand? Dat overkomt mij niet!"
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:59 schreef thefunny het volgende:
[..]
Er schijnen ook 'gezondere' sigaretten te zijn, maar de tabaksindustrie wil daar niets van weten omdat het te duur zou zijn om deze sigaretten te produceren...
Je kan altijd dood gaan.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:59 schreef thefunny het volgende:
Een ding is duidelijk: Roken is slecht, ik heb zelf ook 6 jaar gerookt, nu al 4 jaar gestopt.
Reden om te stoppen: Ik wil ouder worden dan 50. Veel mensen beseffen niet dat ze ook echt dood kunnen gaan.
Dan zit het vast in de famillie..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:31 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Natuurlijk
[..]
Je kan altijd dood gaan.![]()
Mijn ouders zijn 64 en 63 en roken al vanaf hun jeugd.
Het is toch gewoon bullshit dat een roker de 50 niet haalt.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dan zit het vast in de famillie..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |