Het mag toch ook gewoon een leuk stukje zijn wat op de frontpage staat? Dat van die helicopter bijvoorbeeld in Duitsland vind ik juist wel een interessant weetje!
En zo zijn er veel meer dingen die ik wel grappig vind om te lezen. Soms is het zelfs beter om zulk soort nieuws te lezen, dan alles over aanslagen, terrorisme, aanvallen op Irak, Pim die het wel of niet doet, enzovoort enzovoort....
Tjonge, wil(len) de Zeikerd(s) hier mee ophouden! Ga ergens anders je nieuws zoeken als je alleen de échte taaie kost wil lezen! Het blijft een jongerensite hoor!
P.S. Het projectplan waar ik mee bezig ben wil ook niet lopen....
Happy Valentine...
Maar als ik deze column lees Turk eens met Pim Fortuyn moet ik zeggen dat ik het heel vreemd vind dat Fok dit als nieuws geplaatst heeft i.p.v als een column.
Mijn zeik-reactie op deze column was:
quote:
Tja, het blijft natuurlijk een column waarin iemand zijn mening geeft en met cijfers loopt te strooien die absoluut niet kloppen (zie eerdere posts).Het is dan ook heel vreemd dat Fok deze column onder 'nieuws' heeft geplaatst.
Maar goed, dat schijnt bij bepaalde mensen niet door te (kunnen) dringen).
Geinige column (als je het niet voor waar aanneemt kun je er om lachen), maar enige nieuwswaarde? Neuh...
Maar ik heb het over échte nieuwtjes. Die mensen die dat afzeiken met een "het is niet waardig genoeg"-reactie, krijgen die eigenlijk een behoorlijk mindering op hun reactietegoed???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |