abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 14 februari 2002 @ 14:28:52 #1
4657 Fok.r
Ben weer aan de zomer toe...
pi_3162662
Ik erger me groen en geel (en dat terwijl alles rood is met Valentijn) aan de mensen die onder iedere newsitem op de frontpage schrijven dat het niet waardig genoeg is voor FOK! of dat het nieuws sowieso niet waardevol is!

Het mag toch ook gewoon een leuk stukje zijn wat op de frontpage staat? Dat van die helicopter bijvoorbeeld in Duitsland vind ik juist wel een interessant weetje!
En zo zijn er veel meer dingen die ik wel grappig vind om te lezen. Soms is het zelfs beter om zulk soort nieuws te lezen, dan alles over aanslagen, terrorisme, aanvallen op Irak, Pim die het wel of niet doet, enzovoort enzovoort....

Tjonge, wil(len) de Zeikerd(s) hier mee ophouden! Ga ergens anders je nieuws zoeken als je alleen de échte taaie kost wil lezen! Het blijft een jongerensite hoor!

P.S. Het projectplan waar ik mee bezig ben wil ook niet lopen....

Happy Valentine...

pi_3162676
eindelijk iemand die het snapt
Als het je zoveel moeite kost om jezelf te worden, kun je net zo goed iemand anders blijven.
If you shake my hand better count your fingers ...
pi_3162679
Tja dat was al duidelijk
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  donderdag 14 februari 2002 @ 14:38:13 #4
18159 Dlocks
Zoek het maar op met Google...
pi_3162777
Ben het opzich wel met je eens, ik bedoel lees het dan niet.

Maar als ik deze column lees Turk eens met Pim Fortuyn moet ik zeggen dat ik het heel vreemd vind dat Fok dit als nieuws geplaatst heeft i.p.v als een column.

Mijn zeik-reactie op deze column was:

quote:
Tja, het blijft natuurlijk een column waarin iemand zijn mening geeft en met cijfers loopt te strooien die absoluut niet kloppen (zie eerdere posts).

Het is dan ook heel vreemd dat Fok deze column onder 'nieuws' heeft geplaatst.

Maar goed, dat schijnt bij bepaalde mensen niet door te (kunnen) dringen).

Geinige column (als je het niet voor waar aanneemt kun je er om lachen), maar enige nieuwswaarde? Neuh...

donderdag 14 februari 2002 @ 14:41:53 #5
4657 Fok.r
Ben weer aan de zomer toe...
pi_3162804
Tsja, dit is inderdaad wel een discutabel onderwerp. Hoewel ik het best goed vind dat je eens een mening van de 'andere kant' hoort. Maargoed, of dit een newsitem is of niet... Is te betwijfelen inderdaad.

Maar ik heb het over échte nieuwtjes. Die mensen die dat afzeiken met een "het is niet waardig genoeg"-reactie, krijgen die eigenlijk een behoorlijk mindering op hun reactietegoed???

pi_3163240
Ik maak me ook regelmatig "schuldig" aan posts waar jij je blijkbaar aan irriteert. Heb er echter een duidelijke reden voor:
Wanneer aan het nieuwsbericht meteen duidelijk is dat het gewoon een interessant stukje is, zonder de pretentie dat het nieuwswaarde zou hebben, heb ik daar geen enkel probleem mee. Als je alleen serieus, goed nieuws wilt lezen, kun je inderdaad ook op andere sites terecht.
Wat mij echter behoorlijk irriteert, is dat uit de discussies op de frontpage blijkt, dat veel mensen hun meningen/opvattingen of zelfs politieke voorkeur baseren op wat zij als de "realiteit" zien. Die realiteit wordt voor hen gevormd door het "nieuws" op de frontpage. Voorbeeld: wanneer er verhoudingsgewijs veel berichten gepost worden over criminele allochtonen, hoor je opeens veel mensen zeggen "het is nou eenmaal zou, zie die en die berichten!". Ik druk het nu een beetje simplistisch uit, maar hopelijk is de bedoeling duidelijk.
Ik wil dan ook voorkomen dat mensen het groter geheel en hun realiteitszin uit het oog verliezen door al die quasi-nieuwsberichten op fok! door hen er op te wijzen dat het geen nieuws is en ook niet als zodanig opgevat moet worden.
*zucht* dat is eruit, duidelijk?
If the world wouldn't suck, we'd all fall off
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')