abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52348785
Hoi,
Ik ben net naar die ene Rattenfilm van Disney geweest.
Redelijke film af en toe gelachen en uiteraard een standaar Disney plot over mensen die gemeen zijn tegen dieren en hoe het allemaal goed komt.

Allemaal leuk en aardig zou je zeggen.

DUS NIET!

Ik ben nu een tijdje thuis en ik wilde beginnen aan mijn standaard muggen-elektrocuteer rondje. Toen ik echter naar mijn eerste slachtoffer kreeg, begon iets in mij te knagen.
Ik zag opeens die mug als een levend wezen, ooit en larve geweest en het enige dat hij wil is een beetje bloed. Dat hoeft hij toch niet zo dood te gaan? :'(

Dat dus.

Ik moet wel lekker kunnen slapen vannacht dus die muggen gaan toch wel dood uiteindelijk denk ik.

samenvatting: muggen zijn zielig na het kijken van Disneyfilms
pi_52348816
Dus je klacht is ?
pi_52348821
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
Dus je klacht is ?
Dat dus.
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 00:42:16 #4
69415 Buschetta
Jouw IP toevallig ?
pi_52348845
Disney manipuleert al 100 jaar kinderen en dus schijnbaar ook jong volwassenen.......

Get over it. Anders ga je even een Peta filmpje kijken eet je gelijk geen vlees meer
pi_52348855

Ze zijn meer irritant dan zielig.
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
pi_52348857
Wéh?
pi_52348883
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 00:42 schreef Buschetta het volgende:
Disney manipuleert al 100 jaar kinderen en dus schijnbaar ook jong volwassenen.......

Get over it. Anders ga je even een Peta filmpje kijken eet je gelijk geen vlees meer
Je moet je niet richten tot mijn ratio, meneer Buschetta.

Maar die muggen gaan toch dood, het disney-effect verdwijnt zo wel als ze rond mijn hoofd gaan zoemen.
pi_52348956
Muggen electrocuteren Zo'n ding is geweldig. De kamer gaat vaak alleen wel een beetje stinken na een successvolle jacht.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_52349301
Jankerd
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  Donald Duck held dinsdag 14 augustus 2007 @ 01:12:19 #10
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_52349384
Muggen zijn nauwelijks levend. Een soort van biologische robotjes die een set commando's afwerken zijn het.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_52349467
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 01:12 schreef __Saviour__ het volgende:
Muggen zijn nauwelijks levend. Een soort van biologische robotjes die een set commando's afwerken zijn het.
Idd zit niets levends in die irritante kutdingen .
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_52349587
huilie
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 01:29:17 #13
135985 nvido
Thrillseeker.
pi_52349603
Zie het als een soort vroegtijdige dood.
Net als euthanasie bij ouderen, die ook alleen maar irritant gedrag vertonen.
Enschede. Onze stad! Ons domein!
pi_52352548
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 01:29 schreef nvido het volgende:
Zie het als een soort vroegtijdige dood.
Net als euthanasie bij ouderen, die ook alleen maar irritant gedrag vertonen.
Er zijn ook genoeg jongeren die irritant gedrag vertonen en hun hele leven nog niks gepresteerd hebben... dat is een betere vergelijking met muggen denk ik.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_52359786
Kookte die rat wel vegetarisch?
Gelukkig is elektrokuteren wel wat anders dan verbranden.
Verbranden is een langzame bewuste dood.
Bij elektrokuteren onder een hoog genoeg voltage wordt het bewustzijn verstoort (loopt immers op elektrische impulsen) en de dood komt behoorlijk snel.
Er zijn ergere manieren om te sterven dan door een flinke zap.
En als je twijfelt ff de zapper opvoeren.
En natuurlijk er voor zorgen dat die muggen opgegeten worden want anders zijn ze voor niets gestorven. (Ken je iemand met een hagedis of een hamster of ratjes?)

Samenvatting: Er is een verschil tussen een zinvolle en een zinloze dood en er is een verschil tussen een pijnlijke en een pijnloze dood.
---Grtz---------Spacehamster-->
Waarschuwing: Posts van deze user kunnen een hoog gehalte aan cynisme bevatten.
pi_52363379
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 15:06 schreef Spacehamster het volgende:
Kookte die rat wel vegetarisch?
Gelukkig is elektrokuteren wel wat anders dan verbranden.
Verbranden is een langzame bewuste dood.
Bij elektrokuteren onder een hoog genoeg voltage wordt het bewustzijn verstoort (loopt immers op elektrische impulsen) en de dood komt behoorlijk snel.
Er zijn ergere manieren om te sterven dan door een flinke zap.
En als je twijfelt ff de zapper opvoeren.
En natuurlijk er voor zorgen dat die muggen opgegeten worden want anders zijn ze voor niets gestorven. (Ken je iemand met een hagedis of een hamster of ratjes?)

Samenvatting: Er is een verschil tussen een zinvolle en een zinloze dood en er is een verschil tussen een pijnlijke en een pijnloze dood.
Ze serveerden foie gras in het restaurant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')