Ach hebbie geen mening danquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:31 schreef nvido het volgende:
En nu maar wachten op de standaard reacties
Vraag het SBS6quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:32 schreef Hephaistos. het volgende:
Waarom zou iemand een kontgaatje willen worden?
Ik begin vastquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:31 schreef nvido het volgende:
Jij kijkt het ook daadwerkelijk!quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:29 schreef newsman het volgende:
Die trieste aftrek zooi, van Hennie Huisman. We mogen weer kijken naar mongolen en paupers, die geen noot kunnen zingen.
Eric Hulsebos en pedo Jody Bernal, zie ik dit shit programma aankondigen:"Het word geweldig".
Flikker op Pauper SBS6, met je camping zender shit, ga op je plastic inteelt stoel zitten, of koop is wat goed's :'(
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Jij kijkt het ook daadwerkelijk!
Nou Nee,vind je het ergquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Jij kijkt het ook daadwerkelijk!
Typisch SBS6 campingzender inderdaad.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:29 schreef newsman het volgende:
Die trieste aftrek zooi, van Hennie Huisman. We mogen weer kijken naar mongolen en paupers, die geen noot kunnen zingen.
Eric Hulsebos en pedo Jody Bernal, zie ik dit shit programma aankondigen:"Het word geweldig".
Flikker op Pauper SBS6, met je camping zender shit, ga op je plastic inteelt stoel zitten, of koop is wat goed's :'(
![]()
![]()
"Er zit een knop op je afstandsbediening"quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:31 schreef nvido het volgende:
En als je het splitst in 'wanna' en 'be', dan is het nog steeds fout geschreven. Eigenlijk 'want to be'.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:08 schreef Sanderrrr het volgende:
Wannabe is niet eens een werkwoord.
Idols begint in oktober.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:17 schreef Ronaldsen het volgende:
Volgens mij gaan RTL en SBS ook tegelijk beginnen met uitzenden of niet zaterdag a.s.?
(dus op RTL idols).
Te triest eigenlijk dat men niet in staat is iets nieuws te bedenken
Of post hier niet en knuffel een boomquote:Op woensdag 15 augustus 2007 13:06 schreef Sok41 het volgende:
Of zet gewoon je tv uit en ga lekker kamperen of iig van de natuur genieten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |