nee dat zal ik niet gaan doen aangezien jij alle kennis al bezitquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
nee maar daar zijn bijv weer niet al te veel goede games voor te vinden (en ga nou niet een lijsjte opnoemen van .goede games volgens jou)
Ja natuurlijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:19 schreef Tommmm het volgende:
[..]
ms is wel een spierziekte...mijn ex haar moeder had het...dan hep je geen goeie controle meer over je spieren
tis idd een aandoening aan het zenuwstelselquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ja natuurlijk.
Mijn moeder heeft het, en het is geen spierziekte. Maargoed, daar gaat dit topic absoluut niet over dus never mind.
je krijgt gewoon telkens dezelfde terugquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:32 schreef MetalSonic het volgende:
achja dit is gewoon vervelend, heb ik straks m'n 4de en dan heeft die misschien ook een defect ?
goede bijdrage aan dit topicquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:35 schreef =HellFire= het volgende:
Kut voor je.
Hey, hmm ja vind 't wel kut, ik had nog wel eerst een goedkope cd erin gedaan om te kijken of er krassen werden gemaakt, nopez. En even later maakt hij ze dus alsnogquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:35 schreef =HellFire= het volgende:
Kut voor je.
volgende keer dus gewoon plat leggen de 360quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:39 schreef MetalSonic het volgende:
[..]
Hey, hmm ja vind 't wel kut, ik had nog wel eerst een goedkope cd erin gedaan om te kijken of er krassen werden gemaakt, nopez. En even later maakt hij ze dus alsnog![]()
Enige wat ik kan zeggen. Heb het zelf nog nooit meegemaakt, heb er eentje uit november 2005. Handdoek-truc al geprobeerd?quote:
das alleen voor een x360 die oververhit is, ik heb steeds een x360 met een slechte dvd drive... en jahij is wel heet maar das niet 't grootste probleem. Ik heb geen ROD oidquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:44 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Enige wat ik kan zeggen. Heb het zelf nog nooit meegemaakt, heb er eentje uit november 2005. Handdoek-truc al geprobeerd?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |