jaaaaaaaaaaaaaahquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zal ik je vertellen wie dat is ?
nou??? Dan hoef ik me vanavond tenminste niet in slaap te huilen!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Zal ik je vertellen wie dat is ?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:26 schreef Kenkerkees het volgende:
[..]
nou??? Dan hoef ik me vanavond tenminste niet in slaap te huilen!
Zeg het lekker nietquote:
oooooooooohquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Zeg het lekker niet![]()
![]()
![]()
Iets met users die anoniem fotoboeken bekijken enzo
Maar welke is Anonieme_Fokker dan? Ik wil hem een keer een lesje lerenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:29 schreef reospeedwagon het volgende:
users die niet ingelogd zijn, gewone gasten dus
tsju
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Suc6 met het opsporenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:30 schreef Kenkerkees het volgende:
[..]
Maar welke is Anonieme_Fokker dan? Ik wil hem een keer een lesje leren
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:30 schreef Yildiz het volgende:Kan je het iets uitgebreider uitleggen? Ik heb net mijn LWOO afgemaakd dus ik ben niet zo slim als julieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:30 schreef Yildiz het volgende:Ken jij danny persoonlijk dan!!!?!1/1?1?!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik merk het, misschien vind je ooit wel een baantje als palletsorteerder.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:32 schreef Kenkerkees het volgende:
[..]
[/spoiler]
Kan je het iets uitgebreider uitleggen? Ik heb net mijn LWOO afgemaakd dus ik ben niet zo slim als julie
Mag je dan ook met shovels rijden?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:33 schreef reospeedwagon het volgende:
[..]
Ik merk het, misschien vind je ooit wel een baantje als palletsorteerder.
Nee, te gevaarlijk joh. Meestal gewoon met een kruiwagen ofzo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:36 schreef Kenkerkees het volgende:
[..]
Mag je dan ook met shovels rijden?
Oh ok, ik ben wel gewend om objecten van achter vast te pakken. Ik dacht, dan maar anders proberen gister, dan maar achter in die kont!quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:36 schreef reospeedwagon het volgende:
[..]
Nee, te gevaarlijk joh. Meestal gewoon met een kruiwagen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |