abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52343500
komende week weer een groepje eerstejaars tijdens de intro, net als afgelopen twee jaar. en altijd heb je een stuk of zes/zeven leuke lui in je groepje en een paar van die kankerlijers: een timide wijf dat niet drinkt, een sukkel die alleen "de facultaire intro" nuttig vindt en een of andere emo-gothic-metal-kneus die de hele inkom met afgekauwde low lands bandjes overal op de grond wil zitten. ik haat dat soort lui, zeker als de werkgroep intro je belt omdat ze zijn gaan klagen dat je niet op ze hebt gewacht. tuurlijk niet, ze zijn niet leuk!

klacht: domme kindjes in je groepje die niet 24/7 bruut willen tanken tijdens de intro

emo's
gothic's
kneuzen
tien
pi_52343554
Of je begeleid z'n groepje of je doet al 3 jaar achter elkaar andere studies
pi_52343556
Intro voor?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  maandag 13 augustus 2007 @ 21:59:11 #4
705 Kiegie
Nu niet meer gehackt
pi_52343558
Doe dan niet mee.
Dat verandert alles
pi_52343577
intro?
  maandag 13 augustus 2007 @ 21:59:52 #6
139330 TNA
For the stars that shine
pi_52343589
Mensen die introbegeleider worden en niet snappen dat niet iedereen 24/7 drinkt
pi_52343663
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef TNA het volgende:
Mensen die introbegeleider worden en niet snappen dat niet iedereen 24/7 drinkt
Draait introweek dan niet om drank?
pi_52343669
Als het verplicht zou zijn, en jij zou met die instelling die introductie moeten begeleiden zou ik er ook geen zin in hebben.
Wat mot je, vroeg ze dan en zette alsnog een slotje.
Ga toch weg gek, zeiken doe je maar in feedback.
Soms kreeg ze van alles naar haar hoofd. Cholera, tyfus en ebola.
Doe mij maar een Whoppermenu. Met cola. ©Biogarde
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:02:20 #9
139330 TNA
For the stars that shine
pi_52343681
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:01 schreef Magereheinus het volgende:

[..]

Draait introweek dan niet om drank?
Natuurlijk wel, maar je gaat een KLB-TS toch geen gelijk geven?
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:03:01 #10
131551 arneaux
Een Collector's item.
pi_52343714
Ik ben ook een kankerlijer want ik drink ook niet. En ik ben nog een grotere kankerlijer want ik ga al helemaal niet mee op intros. Wat een kankerlijer ben ik eigenlijk.

. Ze zullen blij met je zijn.
Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:03:02 #11
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_52343719
Intro's zijn zoiezo ontzettend kansloos. Ik heb wel meegedaan aan de mijne, maar het was echt een ramp. Slapen in enorme legertenten, rillend van de kou op de grond. Eten was niet te vreten (denk aan 5 dagen lang aardappelpuree die ook nog koud was) en een kampleiding die zichzelf helemaal geweldig vond en met veel geschreeuw en gebler wilde laten weten hoe goed ze wel niet waren.

Op de eerste dag al heb ik zo'n eikel keihard in zijn gezicht uitgelachen. Van dat soort sukkels ben ik echt niet onder de indruk.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_52343763
Bij mij was het verplicht
pi_52343766
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef Kiegie het volgende:
Doe dan niet mee.
Jawel man, supermooi om full-pool gaan staan te tanken met die zes/zeven leuke lui. de klacht is dat je er altijd een paar bij hebt die het met hun instelling verstieren voor de rest.

en ja, natuurlijk gaat de intro, INKOM in dit geval, alleen om drank. wie dat niet vindt moet lekker de mergelgrotten gaan bezoeken ofzo.
pi_52343817
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:03 schreef karr-1 het volgende:
Intro's zijn zoiezo ontzettend kansloos. Ik heb wel meegedaan aan de mijne, maar het was echt een ramp. Slapen in enorme legertenten, rillend van de kou op de grond. Eten was niet te vreten (denk aan 5 dagen lang aardappelpuree die ook nog koud was) en een kampleiding die zichzelf helemaal geweldig vond en met veel geschreeuw en gebler wilde laten weten hoe goed ze wel niet waren.

Op de eerste dag al heb ik zo'n eikel keihard in zijn gezicht uitgelachen. Van dat soort sukkels ben ik echt niet onder de indruk.
kneus, ik heb het over dingen als de Elcid, INKOM, kei-week etc. De intro waarbij je tankt in de stad en die supermooi is. Niet de ontgroening van een vereniging ofzo. Die zijn ook mooi trouwens. Kampcommissarissen uitlachen in hun gezicht en denken dat JIJ aan het langste eind trekt in plaats van de mensen die het wel halen
pi_52343898
neem die paupers dan niet mee man
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_52344179
haha, ik heb mijn introweek over een paar weken als ik zo'n kneus als jij krijg en als de hele intro idd alleen maar over zuipen gaat ben ik ook zo weer thuis
pi_52344215
Intro voor wat dan?
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52344267
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:15 schreef MouzurX het volgende:
Intro voor wat dan?
Als het om de INKOM gaat is het hogeschool/uni Maastricht.
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:21:24 #19
177582 Ryon
Alle neuzen naar rechts
pi_52344464
Intro week is altijd feest. Veel zuipen, lullen en lam doen of gewoon een beetje chillen met de mensen die je tof lijken en je het komende jaar nog veel wilt gaan zien.

Als mensen de intro willen missen is dat hun eigen probleem. Vaak zijn dat ook de mensen die tijdens colleges en werkgroepen in hun eentje suffig voor zich uitstaren of al na een maand met de studie kappen. Naja, dan moeten ze dat maar zelf weten
For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
pi_52344559
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:21 schreef Ryon het volgende:
Intro week is altijd feest. Veel zuipen, lullen en lam doen of gewoon een beetje chillen met de mensen die je tof lijken en je het komende jaar nog veel wilt gaan zien.

Als mensen de intro willen missen is dat hun eigen probleem. Vaak zijn dat ook de mensen die tijdens colleges en werkgroepen in hun eentje suffig voor zich uitstaren of al na een maand met de studie kappen. Naja, dan moeten ze dat maar zelf weten
Mwah, ik heb me prima vermaakt zonder dat ik aan de INKOM heb meegedaan. Zowel sociaal gezien als qua studie. Sommige mensen hebben gewoon niet de behoefte om zich een week lang lam te zuipen. Anderen wel.

Maar goed, als je er geen zin in hebt, moet je je gewoon niet voor zoiets opgeven. En daar gaat dit topic over lijkt me.
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:23:45 #21
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_52344571
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:05 schreef TheNeedle het volgende:

[..]

kneus, ik heb het over dingen als de Elcid, INKOM, kei-week etc. De intro waarbij je tankt in de stad en die supermooi is. Niet de ontgroening van een vereniging ofzo. Die zijn ook mooi trouwens. Kampcommissarissen uitlachen in hun gezicht en denken dat JIJ aan het langste eind trekt in plaats van de mensen die het wel halen
Ik praat ook niet over een vereniging, ik praat over de intro van een school. Dat jij dat niet snapt, daar kan ik weinig aan doen he.

Voorlopig weet ik wel zeker dat ik aan het langste eind trek want die sukkel (kampcommissaris ) is er na 2 dagen al uitgetrapt.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:25:28 #22
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_52344654
Feutjes

Introweek is wel geinig. Mits bier, tieten en goed djs
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_52344705
intro's
bruut tanken
ts

Mensen die je denkt dat je zonder intro helemaal buitengesloten bent

ohja dit topic
know'm sayin?
word? word.
  maandag 13 augustus 2007 @ 22:28:48 #24
81028 ScudRaket
Fanatiek nachtbaggeraar
pi_52344801
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:26 schreef alors het volgende:
intro's
bruut tanken
ts

Mensen die je denkt dat je zonder intro helemaal buitengesloten bent

ohja dit topic
mbo'ers die intro's niet begrijpen
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
pi_52344898
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 22:28 schreef ScudRaket het volgende:

[..]

mbo'ers die intro's niet begrijpen
ik doe geen mbo
know'm sayin?
word? word.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties