Draait introweek dan niet om drank?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:59 schreef TNA het volgende:
Mensen die introbegeleider worden en niet snappen dat niet iedereen 24/7 drinkt![]()
Natuurlijk wel, maar je gaat een KLB-TS toch geen gelijk geven?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:01 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
Draait introweek dan niet om drank?
Jawel man, supermooi om full-pool gaan staan te tanken met die zes/zeven leuke lui. de klacht is dat je er altijd een paar bij hebt die het met hun instelling verstieren voor de rest.quote:
kneus, ik heb het over dingen als de Elcid, INKOM, kei-week etc. De intro waarbij je tankt in de stad en die supermooi is. Niet de ontgroening van een vereniging ofzo. Die zijn ook mooi trouwens. Kampcommissarissen uitlachen in hun gezicht en denken dat JIJ aan het langste eind trekt in plaats van de mensen die het wel halenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:03 schreef karr-1 het volgende:
Intro's zijn zoiezo ontzettend kansloos. Ik heb wel meegedaan aan de mijne, maar het was echt een ramp. Slapen in enorme legertenten, rillend van de kou op de grond. Eten was niet te vreten (denk aan 5 dagen lang aardappelpuree die ook nog koud was) en een kampleiding die zichzelf helemaal geweldig vond en met veel geschreeuw en gebler wilde laten weten hoe goed ze wel niet waren.
Op de eerste dag al heb ik zo'n eikel keihard in zijn gezicht uitgelachen. Van dat soort sukkels ben ik echt niet onder de indruk.
Als het om de INKOM gaat is het hogeschool/uni Maastricht.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:15 schreef MouzurX het volgende:
Intro voor wat dan?
Mwah, ik heb me prima vermaakt zonder dat ik aan de INKOM heb meegedaan. Zowel sociaal gezien als qua studie. Sommige mensen hebben gewoon niet de behoefte om zich een week lang lam te zuipen. Anderen wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:21 schreef Ryon het volgende:
Intro week is altijd feest. Veel zuipen, lullen en lam doen of gewoon een beetje chillen met de mensen die je tof lijken en je het komende jaar nog veel wilt gaan zien.
Als mensen de intro willen missen is dat hun eigen probleem. Vaak zijn dat ook de mensen die tijdens colleges en werkgroepen in hun eentje suffig voor zich uitstaren of al na een maand met de studie kappen. Naja, dan moeten ze dat maar zelf weten
Ik praat ook niet over een vereniging, ik praat over de intro van een school. Dat jij dat niet snapt, daar kan ik weinig aan doen he.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:05 schreef TheNeedle het volgende:
[..]
kneus, ik heb het over dingen als de Elcid, INKOM, kei-week etc. De intro waarbij je tankt in de stad en die supermooi is. Niet de ontgroening van een vereniging ofzo. Die zijn ook mooi trouwens. Kampcommissarissen uitlachen in hun gezicht en denken dat JIJ aan het langste eind trekt in plaats van de mensen die het wel halen![]()
mbo'ers die intro's niet begrijpenquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:26 schreef alors het volgende:
intro's
bruut tanken
ts
Mensen die je denkt dat je zonder intro helemaal buitengesloten bent![]()
![]()
ohja dit topic
ik doe geen mboquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:28 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
mbo'ers die intro's niet begrijpen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |