Ga vooral eens kijken bij de verenigingen. Je hoeft er niet lid te worden, maar de acts, vrouwen en bier zijn altijd bijzonder goed verzorgdquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:17 schreef OldJeller het volgende:
VU..
Nou, eens even kijken.. zorg in elk geval dat je 'savonds erbij bent bij de feestjes, dat is het mooiste.
quote:
Aldus 2 mensen die nog nooit een universitaire intro hebben gelopenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:51 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Doe het niet, je krijgt er spijt van.
Koop een alto bandshirt en ga op de grond zitten !!!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:08 schreef GlazenKaak het volgende:
Ik heb volgende week introweek van de VU, geef me tips dan![]()
Aldus iemand die denkt mij te kennen, maar eigenlijk helemaal niets van me weet.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:40 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
[..]
Aldus 2 mensen die nog nooit een universitaire intro hebben gelopen
Er is anders genoeg te vinden op je hyves hoorquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Aldus iemand die denkt mij te kennen, maar eigenlijk helemaal niets van me weet.
Zozo, waar dan?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:02 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Aldus iemand die denkt mij te kennen, maar eigenlijk helemaal niets van me weet.
Universiteit Twente, 1999 en 2000. In beide jaren heb ik meegeholpen aan en was ik nauw betrokken bij de organisatie.quote:
En het dan nog niet leuk vindenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:59 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Universiteit Twente, 1999 en 2000. In beide jaren heb ik meegeholpen aan en was ik nauw betrokken bij de organisatie.
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:59 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Universiteit Twente, 1999 en 2000. In beide jaren heb ik meegeholpen aan en was ik nauw betrokken bij de organisatie.
Gaat ook mijn derde jaar achtereen worden dat ik meedoe met die intro..quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:59 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs aan meegedaan, en ik studeer in amsterdamquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Gaat ook mijn derde jaar achtereen worden dat ik meedoe met die intro..Vind het wel mooi allemaal.
ik gaat over een week medoen met deze intro, bij Technische informatica.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 22:16 schreef Skv het volgende:
[..]
Gaat ook mijn derde jaar achtereen worden dat ik meedoe met die intro..Vind het wel mooi allemaal.
Zie ik zo niks leuks bij staan, behalve het beruchte GOTHIC Tuinfeest.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:17 schreef immortalsean het volgende:
ik kan hieruit kiezen, en dan de doegroepen met 'informatica' eronder
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |