En dat concludeer je waaruit?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:26 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Het is allemaal één grote act bij jou?
Ik richt me niet op mannen, ik haat kakkers.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:28 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Waarom richt je je dan ook op mannen? Dáár ga je de fout in.
Die snerpende buidels zijn erg aangenaam hoor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:29 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik richt me niet op mannen, ik haat kakkers.
Verplicht? Het is geen HBO.quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:30 schreef WinterWolvin het volgende:
Men skipt colleges toch ook, al zijn ze verplicht LOL!!!
Wil je zeggen dat je dat wel kan dan hier in dit hoekje van fok?quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:29 schreef Victor_Eremita het volgende:
[..]
Je vorige post. Dat ik niemand hier serieus moet nemen?
Je hebt dan nog een lange weg te gaanquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:29 schreef veldmuis het volgende:
Al kunnen hockeysletjes wel geyl zijn.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 23:30 schreef WinterWolvin het volgende:
Mja ook al zoop ik op mijn intro niet mee, heb ik al die gasten uitgelachen die shotjes run moesten doen. Geweldig!!!! En ja er zijn altijd wel een paar van die lui die het proberen te verzieken. Mja als je het niks vindt waarom ga je als stud. dan erheen. Men skipt colleges toch ook, al zijn ze verplicht LOL!!!
That's me!!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:37 schreef TheNeedle het volgende:
Al die ontzettende ik-wil-nergens-bij-ik-kan-zelf-ook aan mijn sociale vriendencapaciteitsmax van 4 vrienden komen types...... huilen huilen huilen. Ik hoop dat ik er volgende week eentje binnen 2 uur bij de Gristelijken naar binnen kan trappen
'school'quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:23 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik praat ook niet over een vereniging, ik praat over de intro van een school. Dat jij dat niet snapt, daar kan ik weinig aan doen he.
Voorlopig weet ik wel zeker dat ik aan het langste eind trek want die sukkel (kampcommissaris) is er na 2 dagen al uitgetrapt.
Ja over dat soort types gaat het hier met hun "Ik ben beter dan de hele wereld" houdingquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:35 schreef Puckzzz het volgende:
gaat dit over van die studentenballen met rode en bezwete hoofden en oksels...van die tiepjes met zo'n lichtblauw met wit gestreept(of roze tegenwoordig, erg hip) overhemd met zo'n heerlijk wit kraagje?
laat die gasten alsjeblieft in hun jeugdhonkje twee kratten bier naarbinnen kiepen en uit de kroeg blijven
Hoe wilde jij het noemen dan?quote:
TS houdt er een andere opvatting dan de jouwe op na, dus TS is anders. DUS WAT HEB JIJ TEGEN MENSEN DIE ANDERS ZIJN?!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 09:43 schreef JunkStyle_MusicAddi... het volgende:
Ehmm Gast..Wat zeik je. Intro's zijn om elkaar te leren kennen en dat soort Stuff. Wtf heb jij tegen mensen die anders zijn,..,Volgens mij kan je heel hard de kanker krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |