Stoere vent.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:50 schreef Kenkerkees het volgende:
Gvd zeg, koop een tomtom, koop een kaart, kijk op de kaart langs de weg etc!!!
Word ik om 8:30 wakkergemaakt omdat er een of andere bosmongool voor mijn deur stond om de weg naar Wateringen te vragen... Ok, nu ben ik de slechtste niet dus heb ik hem richting Rotterdam gestuurdDat zal je leren vieze proleet
Mensen die lui zijn en de weg niet kunnen vinden
Oh wat wilde hij komen doen danquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:53 schreef hugecooll het volgende:
Hij weet nu dus nog wel waar jij woont he
Een steen vliegt zo door de ruit heen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:54 schreef Kenkerkees het volgende:
[..]
Oh wat wilde hij komen doen dan
maasdijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:56 schreef niekth het volgende:
En waar woon jij? (om even het richtingsgevoel te bepalen en het stukje Rotterdam...)
pff lag je toen nog te slapen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:50 schreef Kenkerkees het volgende:
Gvd zeg, koop een tomtom, koop een kaart, kijk op de kaart langs de weg etc!!!
Word ik om 8:30 wakkergemaakt omdat er een of andere bosmongool voor mijn deur stond om de weg naar Wateringen te vragen... Ok, nu ben ik de slechtste niet dus heb ik hem richting Rotterdam gestuurdDat zal je leren vieze proleet
Mensen die lui zijn en de weg niet kunnen vinden
vrije dagen ruleren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:00 schreef GambinoT het volgende:
[..]
pff lag je toen nog te slapen?
Wat een leven
Kun je iemand oon levendvermoorden dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:14 schreef --- het volgende:
Ik wijs ze meestal ergens in het donkeren bos. waarna ik ze doodvermoord
Als jij mij naar de weg zou vragen dan zou ik je de verkeerde kant op sturen. Kun je omrijdenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:54 schreef Kenkerkees het volgende:
Ik moet wel eerlijk toegeven dat ik mensen die de weg vragen altijd de verkeerde kant opstuur, expres.
Jij lijkt me wel zo'n standaard westlander dus volgens mij woon je er echtquote:Op maandag 13 augustus 2007 22:22 schreef Kenkerkees het volgende:
[..]
ik loog, ik ga niet zeggen waar ik woon hier op FOK!, levensgevaarlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |