bel csiquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:13 schreef Tuvai.net het volgende:
DNA check op de poep doen en vervolgens met de DNA gegevens een IP trace doen naar de persoon of dier van wie de betreffende poep is!
Zul je zien dat de dader gewoon een willekeurige hondedrol van de straat geraapt heeftquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:13 schreef Tuvai.net het volgende:
DNA check op de poep doen en vervolgens met de DNA gegevens een IP trace doen naar de persoon of dier van wie de betreffende poep is!
en een fiat multipla iigquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:18 schreef Armageddon het volgende:
Een toyota station zou ik ook stront op smeren.
gewoon een fles olijfolie leegdrinken, peuk opsteken, 3 min wachten en dan vanaf 5 meter afstand ondesproeien met spetterpoepquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:27 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Daar durf ik nog geen eens bij in de buurt te komen.![]()
hmmzzzquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
gewoon een fles olijfolie leegdrinken, peuk opsteken, 3 min wachten en dan vanaf 5 meter afstand ondesproeien met spetterpoep![]()
ik wil naar een fiat multpla meet met een paintball gunquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
hmmzzz
Waar woont Dirkh ook weer?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:13 schreef Tuvai.net het volgende:
In beide gevallen kom je hoogstwaarschijnlijk bij dirkh uit.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:18 schreef Samcali het volgende:
Zul je zien dat de dader gewoon een willekeurige hondedrol van de straat geraapt heeft![]()
valt best mee,quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:51 schreef Gluckskafer het volgende:
Waarschijnlijk balen die mensen gewoon dat jij elke ochtend je auto bij hun voor de deur komt parkeren, en willen ze je wegjagen. Wat ze dus ook lukt.
Want je bent er zeker zoeen die elke dag de auto verderop in een woonwijk/tokkiewijk parkeert, om zo
op parkeergeld te besparen.
Zal m lerenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik wil naar een fiat multpla meet met een paintball gun_!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:18 schreef Armageddon het volgende:
hahahaha ze zien je al aankomenquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:33 schreef Athmozz het volgende:
zoek naar een zaak waar ze de auto nog manueel wassen en rij hem zo de wasstraat in. Ze zijn wel duurder, maar het is het echt waard![]()
![]()
![]()
nee,quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 13:39 schreef Yankee_One het volgende:
TS, heb je een Avensis?
Zo ja, terechte klacht
Wordt die nog meer waard van ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:18 schreef Armageddon het volgende:
Altijd leuk, een ritje door de bijlmerquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:18 schreef BoukeF het volgende:
Leer ik deze fijne buurt ook kennen, handig als ik ooit naar een voetbalwedstrijd wil van Ajax en een verkeerde afslag pak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |