FOK!forum / Klaagbaak / Telfort
HiZmaandag 13 augustus 2007 @ 19:51
Ik heb dus een abonnement bij Telfort; 300 minuten en 60 smsjes per maand. Vervolgens ben ik de hele maand Juli in het buitenland zodat ik helemaal niks gebruikt. Dan begin ik dus de maand Augustus met 600 belminuten en 120 smsjes.

Eind juli bedenk ik ook dat ik het abonnement wel gewoon wil verlengen en dat doe ik even op de website.

Echter, die galbakken bij Telfort laten nu 2 weken later meteen de verlenging ingaan waarbij ik gewoon weer helemaal op 0 begin waar het 'oude' minuten en smsjes betreft en dan mag ik de rest van de maand doen met 19/30 van 300 (dus van 600 naar 190 minuten) en 19/30 van 60 berichtjes (van 120 naar 38 smsjes) . En dan heb ik nog het geluk dat ik me realiseerde dat ik dat moest gaan opvragen toen ik hun verlengings-smsje kreeg want anders had ik vrolijk doorgebeld zonder te weten dat ik na 190 minuten vet over de limiet zou gaan.
UnderTheWingsOfLovemaandag 13 augustus 2007 @ 19:57
oke
CoExistmaandag 13 augustus 2007 @ 19:58
Sukkol!!
Ga dan ook bij een echte provider ofzo... KPN of Vodafone!
Tahitimaandag 13 augustus 2007 @ 20:02
Helfort.... blij dat ik er van af ben. is een soort van sociale werkplaats heb ik het idee.
PeZumaandag 13 augustus 2007 @ 20:08
telfort _!
CoExistmaandag 13 augustus 2007 @ 20:12
Jah, ik snap dat echt niet hoor...
Dat voor-een-dubbeltje-op-de-eerste-rang-zitten mentaliteit!
Je weet dat ze goedkoop zijn en daar door minder service kunnen bieden...
Maar goed, je hebt dit topic vast niet geopend om je af te laten zeiken door snotneuzen.
Kjewmaandag 13 augustus 2007 @ 20:12
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:02 schreef Tahiti het volgende:
Helfort.... blij dat ik er van af ben. is een soort van sociale werkplaats heb ik het idee.
Als je alles zelf weet lekker goedkoop... vragen stellen wordt lastiger...
Tahitimaandag 13 augustus 2007 @ 20:21
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 20:12 schreef Kjew het volgende:

[..]

Als je alles zelf weet lekker goedkoop... vragen stellen wordt lastiger...
volgens mij is er maar 1 callcenter in nederland, maakt niet uit door welk bedrijf je wordt genaaid als je hun klantenservice belt krijg je altijd dezelfde josti's aan de lijn.
mic_forevermaandag 13 augustus 2007 @ 20:22
die sim only's zijn wel fijn qua bellen. alleen smse is zo duur
30smsjes voor 1,75 ofzo
andere providers hebben echt 300smsje voor 8euro per maand ofzo
bijdehandmaandag 13 augustus 2007 @ 20:24
newbie!
HiZmaandag 13 augustus 2007 @ 20:31
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 19:58 schreef CoExist het volgende:
Sukkol!!
Ga dan ook bij een echte provider ofzo... KPN of Vodafone!
KPN is volledig eigenaar van Telfort en Telfort is in de praktijk ook gewoon een goedkope merknaam van KPN. Het Telfort netwerk is al maanden geleden uitgeschakeld en al het verkeer gaat via het KPN netwerk.