Die hadden ze geloof ik ook nog neit eensquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:52 schreef gebruikersnaam het volgende:
maar wel adverteren met 2 kraten gulpenerbier voor 10 euro.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
klopt. dus haal ik 2 kratten amstelbier, omdat er op het bordje staat dat ze acht euro kosten.
ga ik afrekenen zegt die trien dat die kratten 11 euro kosten.
Ik haar op dat bordje wijzen, zegt ze dat die borden niet meer gelden in deze hectische dagen?
Edah is in het algemeen pauper.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:03 schreef gebruikersnaam het volgende:
een gemiddelde supermarkt in het oude oostblok had nog meer producten op de schappen liggen
daar zijn ze dan zeker al 10 jaar mee bezig, want zolang kan je al niks fatsoenlijks meer kopen daar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:08 schreef __Saviour__ het volgende:
ze zullen hun voorraad opmaken en ermee kappen.
*denkt* 1997!quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
daar zijn ze dan zeker al 10 jaar mee bezig, want zolang kan je al niks fatsoenlijks meer kopen daar.
quote:
Keihard naar buiten rennen met je kratten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
klopt. dus haal ik 2 kratten amstelbier, omdat er op het bordje staat dat ze acht euro kosten.
Ik haar op dat bordje wijzen, zegt ze dat die borden niet meer gelden in deze hectische dagen?
Die krijg je hier bij AH e.d. ook.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:58 schreef AffenStrudel het volgende:
Bij Edah krijg je altijd zo'n sticker met "betaald" op je krat.
Zo pauper .
Statiegeldquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:59 schreef gebruikersnaam het volgende:
Inderdaad, dan heb je er weinig van begrepen in het leven.quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:36 schreef Peterselieman het volgende:
Zeuren over producten die er niet meer zijn, terwijl de winkel opheffingsuitverkoop houdt![]()
Deel het getal door 10 en je weet hoe lang ze daadwerkelijk bezig zijn met voorraad op maken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:09 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
daar zijn ze dan zeker al 10 jaar mee bezig, want zolang kan je al niks fatsoenlijks meer kopen daar.
Welke als ik vragen mag?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:23 schreef boekenworm het volgende:
Dat was hier ook zo toen de Edah werd opgedoekt. Nu heb we een twee keer zo dure flutsuper waar ze niet eens alles hebben.
Een tijdje geleden toen de Edah nog niet weg moest hadden ze nog minder dan dit.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 14:25 schreef Brembo het volgende:
Edah gaat allemaal weg, dus heel begrijpelijk dat er geen distributielogistiek meer is.
krijg je overal tegenwoordig ik snap nog steeds niet waarom ze dat doenquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:58 schreef AffenStrudel het volgende:
Bij Edah krijg je altijd zo'n sticker met "betaald" op je krat.
Zo pauper .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |