Laat dat dan aub dit topic wezen over het o zo spannende FOK! radioquote:Op het FOK!forum worden vele topics gepost, maar eens in de zoveel tijd is er een topic dat het hele forum op zijn kop zet.
en mensen die daar weer op reagerenquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:46 schreef redzet het volgende:
Mensen die over Fok radio en Fok Tv praten.![]()
Ik moet dan altijd denken aan dat filmpje wat toen gemaakt is over die FOKKERS ..quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:48 schreef HenkieVdV het volgende:
FOK! radio is inderdaad nogal een triest initiatief.
Het is dan ook het 4e topic van vandaag.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:47 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
en mensen die daar weer op reageren![]()
Vast niet met die mooie quotequote:Op maandag 13 augustus 2007 19:53 schreef redzet het volgende:
[..]
Het is dan ook het 4e topic van vandaag.![]()
Natuurlijk is dit een kut topic, ik maak hem toch!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:56 schreef redzet het volgende:
[..]
Kut quote, kut topic en kut........![]()
Nee, jouw signature getuigt van een humor waar je u tegen zegt...quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:43 schreef Dr.Droxz het volgende:
Maarja, mijn klacht is dus dat er van die neppe, niet spannende, namaak "humor" bij staat
om te laten vastkleven aan je pc speakertjes...![]()
Thx! krijg ik nu kudo's?quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jouw signature getuigt van een humor waar je u tegen zegt...
ja echt wel!quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:08 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Maar je zit nu vast wel stiekem te luisteren![]()
Damn, 1 jaar al.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:01 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, jouw signature getuigt van een humor waar je u tegen zegt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |