Door het tot een petitie te verheffen is het zeker wel hekelen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:56 schreef Iblis het volgende:
Iets hekelen is iets anders dan iets ‘haten’. Hekelen is iets wat je actief doet door het hard te veroordelen, door het kapittelen, door het een veeg uit de pan te geven, door ertegen te fulmineren van mijn kant, maar wat jij doet is niet genoeg voor hekelen.
Kom op, spuw je gal over de programma's in kwestie.
Duidelijk, als er nog 10 mensen komen die in meer dan 20 woorden kunnen beschrijven wat ze er van vinden en waarom wil ik daar al best een petitie voor opzetten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:15 schreef Lennart22 het volgende:
MTV met stip op 1! Omdat het de jeugd sterk beinvloed. De ongelovelijke troep en rotzooi die ze uitzenden is gewoon teveel van het slechte. Dumming down rubbish!
De eigenaren wens ik alle narigheid toe die er bestaat.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:16 schreef Laton het volgende:
jamba. ik ben in staat die lui op te blazen als het moet
Was het maar zo simpel. De reden dat zenders als MTV en TMF per direct van de buis moeten heefd alles met de, sterk beinvloede, jeugd te maken die er mee opgroeid. Het verziekt ze en zelf zijn ze nog te naiv om te begrijpen dat het slecht voor ze is. Er moet dus ingegrepen worden! En dat zou de overheid moeten doen.....maarja, wat hebben die eraan? De mensen zouden hooguit wijzer kunnen worden en dat is niet in het voordeel van de elitaire machten in deze wereld...maargoed, ik zal jullie niet vermoeien met conspiracy verhalen!quote:
Er moet verdomme ingegrepen worden bij de huidige jeugd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:54 schreef Lennart22 het volgende:
[..]
Was het maar zo simpel. De reden dat zenders als MTV en TMF per direct van de buis moeten heefd alles met de, sterk beinvloede, jeugd te maken die er mee opgroeid. Het verziekt ze en zelf zijn ze nog te naiv om te begrijpen dat het slecht voor ze is. Er moet dus ingegrepen worden! En dat zou de overheid moeten doen.....maarja, wat hebben die eraan? De mensen zouden hooguit wijzer kunnen worden en dat is niet in het voordeel van de elitaire machten in deze wereld...maargoed, ik zal jullie niet vermoeien met conspiracy verhalen!
Zet die petitie maar op hoor. Mijn steun heb je!
Gaat het?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Er moet verdomme ingegrepen worden bij de huidige jeugd.
Als je "heefd" schrijft, dan ben je echt ontoerekeningsvatbaar of erg erg erg dom.
"beinvloede"
"opgroeid"
"naiv"
Profiel --> Opleiding: nie nodig!!
![]()
![]()
![]()
KANSLOOS. Ga je moedertaal eens leren en kom dan terug.
Anders ga je even in op wat ik schreef. Ik vind het overigens geweldig dat jij de taal zo goed beheerst, en het spijt me dat ik het iets minder beheers! Maargoed, het gaat mij meer om het gedrag! Het feit blijft en is dat het grote merendeel van de jeugd niet eens normaal meer kan praten! Laat staan typen. En dat het vaak samen gaat met merkkleding, achterlijke muziek, schelden, aso-gedrag en onbeleefdheid. En ik, en vele met mij, denken dat het voornamelijk komt door zenders als MTV, TMF. Plus alle glossy magazines en meer van dat soort commerciele rommel!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:01 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Er moet verdomme ingegrepen worden bij de huidige jeugd.
Als je "heefd" schrijft, dan ben je echt ontoerekeningsvatbaar of erg erg erg dom.
"beinvloede"
"opgroeid"
"naiv"
Profiel --> Opleiding: nie nodig!!
![]()
![]()
![]()
KANSLOOS. Ga je moedertaal eens leren en kom dan terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |