abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 13 augustus 2007 @ 17:50:46 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52335719
Hekel je ook bepaalde tv programmas? Of mischien net als ik bepaalde uitzendingen tussen programmas door (en dit is geen 'ik haat deze reclame opsom' topic.. Meldt het dan hier want mischien als genoeg mensen hetzelfde haten kunnen we het topic laten evolueren tot een petitie tegen bepaalde programering op tv.

Ik hekel namelijk de hele ringtone en seks commercie mafia die na 10 a half 11 op elke zender te vinden is.
Dat is iets wat van mij direct van de buis gefikt mag worden, dat de politiek er nog niks aan gedaan heeft verbaasd mij overigens geen hol maar dat het volk het maar laat wel, gewoon weer zwart na 12en lijkt mij het gezondst voor de bevolking.

De grensloze generatie word gevoed door de televisie en dit is een maatschappelijk probleem.

Care to elaborate?
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_52335744
MTV mag wat mij betreft per direct uit de lucht.
Iedereen die er naar kijkt mag wat mij betreft in de maas gegooid worden, stelletje imbecielen!
feest
pi_52335750
*zap* en weg is je probleem.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  maandag 13 augustus 2007 @ 17:52:45 #4
104871 remlof
Europees federalist
pi_52335763
Die foute commercials zijn alleen te zien op zenders die toch alleen al pulp uitzenden. Dus ik heb er geen last van.
pi_52335799
2 babes
Zaterdagnacht bij Talpa zenden ze poker uit. Na elke reclame (en dat zijn er veel) komt er een belspel van minimaal 5 minuten, dat gaat echt ver.
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
  maandag 13 augustus 2007 @ 17:54:19 #6
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_52335816
Iedereen die tv kijkt mag dood.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_52335836
Ik heb nog nooit gekeken, maar toch nomineer ik de gouden kooi.
  maandag 13 augustus 2007 @ 17:56:07 #8
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_52335857
Iets hekelen is iets anders dan iets ‘haten’. Hekelen is iets wat je actief doet door het hard te veroordelen, door het kapittelen, door het een veeg uit de pan te geven, door ertegen te fulmineren van mijn kant, maar wat jij doet is niet genoeg voor hekelen.

Kom op, spuw je gal over de programma's in kwestie.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 13 augustus 2007 @ 17:57:24 #9
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_52335889
Die belspelletjes mogen wat mij betreft verdwijnen. Het niveau is daar echt bedroevend.
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 13 augustus 2007 @ 18:08:44 #11
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52336193
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 17:56 schreef Iblis het volgende:
Iets hekelen is iets anders dan iets ‘haten’. Hekelen is iets wat je actief doet door het hard te veroordelen, door het kapittelen, door het een veeg uit de pan te geven, door ertegen te fulmineren van mijn kant, maar wat jij doet is niet genoeg voor hekelen.

Kom op, spuw je gal over de programma's in kwestie.
Door het tot een petitie te verheffen is het zeker wel hekelen.

Ben het eens met het tmf en mtv van de buis gooien trouwens, is net zo goed kinderverneukende pulp.
Beetje stom dat ik dat er niet al bij had gezet, maar laat ik het wel liever algemener want er zijn genoeg mtv/tmf hekel topics.
pi_52336351
MTV met stip op 1! Omdat het de jeugd sterk beinvloed. De ongelovelijke troep en rotzooi die ze uitzenden is gewoon teveel van het slechte. Dumming down rubbish!

De eigenaren wens ik alle narigheid toe die er bestaat.
  maandag 13 augustus 2007 @ 18:16:26 #13
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52336392
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 18:15 schreef Lennart22 het volgende:
MTV met stip op 1! Omdat het de jeugd sterk beinvloed. De ongelovelijke troep en rotzooi die ze uitzenden is gewoon teveel van het slechte. Dumming down rubbish!

De eigenaren wens ik alle narigheid toe die er bestaat.
Duidelijk, als er nog 10 mensen komen die in meer dan 20 woorden kunnen beschrijven wat ze er van vinden en waarom wil ik daar al best een petitie voor opzetten.
pi_52336393
jamba. ik ben in staat die lui op te blazen als het moet
underground forever baby
  maandag 13 augustus 2007 @ 18:33:55 #15
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52336848
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 18:16 schreef Laton het volgende:
jamba. ik ben in staat die lui op te blazen als het moet

Dat keur ik goed.
pi_52336908
De Gouden Kooi. En belspelletjes!
Oja en alle reclame eigenlijk.
pi_52336933
Talpa
Talpa
Talpa
Talpa
Talpa
Talpa

Tien
Tien
Tien
Tien
Tien
Tien
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_52336940
TV uit.

Probleem opgelost.
pi_52337001
MTV. Gouden Kooi. . Iig wat direct van de buis mag: Alle programma's waarin mensen te zien zijn die net een baby hebben gekregen en daarme helemaal happy zijn. Alle verbouw je huis, tuin, auto, keuken, man/vrouw programma's.
  maandag 13 augustus 2007 @ 18:48:36 #20
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_52337231
- Belspelletjes
- late night belspelletjes
- sbs6 mag helemaal uit de lucht
- kutprogramma's als will & grace en satc en shit moet ook direct allemaal van de buis als het aan mij ligt
- poker

Love will tear us apart (Joy Division)
pi_52337403
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 18:37 schreef Dirkmaat het volgende:
TV uit.

Probleem opgelost.
Was het maar zo simpel. De reden dat zenders als MTV en TMF per direct van de buis moeten heefd alles met de, sterk beinvloede, jeugd te maken die er mee opgroeid. Het verziekt ze en zelf zijn ze nog te naiv om te begrijpen dat het slecht voor ze is. Er moet dus ingegrepen worden! En dat zou de overheid moeten doen.....maarja, wat hebben die eraan? De mensen zouden hooguit wijzer kunnen worden en dat is niet in het voordeel van de elitaire machten in deze wereld...maargoed, ik zal jullie niet vermoeien met conspiracy verhalen!

Zet die petitie maar op hoor. Mijn steun heb je!
pi_52337582
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 18:54 schreef Lennart22 het volgende:

[..]

Was het maar zo simpel. De reden dat zenders als MTV en TMF per direct van de buis moeten heefd alles met de, sterk beinvloede, jeugd te maken die er mee opgroeid. Het verziekt ze en zelf zijn ze nog te naiv om te begrijpen dat het slecht voor ze is. Er moet dus ingegrepen worden! En dat zou de overheid moeten doen.....maarja, wat hebben die eraan? De mensen zouden hooguit wijzer kunnen worden en dat is niet in het voordeel van de elitaire machten in deze wereld...maargoed, ik zal jullie niet vermoeien met conspiracy verhalen!

Zet die petitie maar op hoor. Mijn steun heb je!
Er moet verdomme ingegrepen worden bij de huidige jeugd.

Als je "heefd" schrijft, dan ben je echt ontoerekeningsvatbaar of erg erg erg dom.
"beinvloede"
"opgroeid"
"naiv"
Profiel --> Opleiding: nie nodig!!

KANSLOOS. Ga je moedertaal eens leren en kom dan terug.
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_52338013
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 19:01 schreef -J-D- het volgende:

[..]

Als je "heefd" schrijft, dan ben je echt ontoerekeningsvatbaar of erg erg erg dom.
"beinvloede"
"opgroeid"
"naiv"

Gaat het?
Wir tanzen im viereck
Wir tanzen konzentriert
pi_52338047
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 19:01 schreef -J-D- het volgende:

[..]

"beinvloede"
"opgroeid"
"naiv"

Anders ga je even in op wat ik schreef. Ik vind het overigens geweldig dat jij de taal zo goed beheerst, en het spijt me dat ik het iets minder beheers! Maargoed, het gaat mij meer om het gedrag! Het feit blijft en is dat het grote merendeel van de jeugd niet eens normaal meer kan praten! Laat staan typen. En dat het vaak samen gaat met merkkleding, achterlijke muziek, schelden, aso-gedrag en onbeleefdheid. En ik, en vele met mij, denken dat het voornamelijk komt door zenders als MTV, TMF. Plus alle glossy magazines en meer van dat soort commerciele rommel!

Uiterlijk, geld en macht is waar het om gaat en ik kots ervan!

[ Bericht 1% gewijzigd door Lennart22 op 13-08-2007 20:13:22 ]
  maandag 13 augustus 2007 @ 19:23:38 #25
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_52338215
@JD

Hij heeft in iedergeval wel de intelligentie om het probleem aan te willen pakken.

Wat boeit de grammatica dan nog, ik heb daar ook nooit een hoge pet van op gehad, heb lang geeneens punten en hoofdletters gebruikt, zit dus niet te zeiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')