ik wou direct zeggen jammer dat je geen fein hebt gekocht want de eindeloze opzetstukjes en zoquote:Op woensdag 5 maart 2008 22:29 schreef Skyflipper het volgende:
De afgelopen 10 jaar heb ik veelvuldig gebruik gemaakt van de grondlegger van dit soort machine (Fein) en afgelopen zaterdag heb ik eindelijk besloten om zelf de Bosch variant te kopen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg makkelijk, maar dat wist ik al. De Bosch voelt iets minder aan dan de Fein, maar zeker wel lekker degelijk. Wat een geweldig apparaat!
Een x klein bedrag in de maand is het zogeten koffiegeld (wat in feite gebruikt wordt voor het handgereedschap, kleding en dat soort zaken)quote:Op woensdag 5 maart 2008 20:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik heb dus ook geen baas maar werkgever.
En je krijgt dan neem ik aan wel een vergoeding voor dat handgereedschap?
Ik weet wel waarom het koffiegeld heetquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Een x klein bedrag in de maand is het zogeten koffiegeld (wat in feite gebruikt wordt voor het handgereedschap, kleding en dat soort zaken)
Volgens mij passen die op elkaar, als ik me goed heb laten informerenquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:51 schreef densmee het volgende:
[..]
ik wou direct zeggen jammer dat je geen fein hebt gekocht want de eindeloze opzetstukjes en zo
Prima machientje hoor! Als je veel met de kleinere maten schroeven werkt heb je er een hele beste aan, heb echter ook wel 6x200 er mee weg gedraaid zien worden....(vinden ze minderquote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:30 schreef junami het volgende:
Vanmiddag deze gekocht
[ afbeelding ]
en deze
[ afbeelding ]
het walhalla voor een Houtmannetje!!!quote:Op maandag 17 september 2007 20:55 schreef tnimble het volgende:
Woensdag bestelt, vrijdag een week later in Canada uit de fabriek, maandag reeds in Nederland bezorgt.
Totaal worden er 300 stuks van deze speciale uitvoering gemaakt. De schaven zijn allemaal genummerd in willekeurige volg orde. Ik heb nummer 246 van 300
De schaaf direct van uit de doos zonder verder afstellen of slijpen: perfecte schaaf krullen! Een dikke pluim voor Rob Lee, zodra ik de schaaf een paar keer heb gebruikt laat ik je weten hoe hij bevalt. Op naar vele jaren Lee Valley / Veritas tools inc.
Die heb ik ookquote:Op maandag 1 september 2008 16:28 schreef Gurb het volgende:
ff dit oude topic leven in blazen, want vandaag is er nieuw gereedschap afgeleverd bij mij:
[ afbeelding ]
Gisteravond even uitgeprobeerd, maar het ding werkt monsterlijk, nu kan ik gewoon in de schuur met de bandschuurmachine aan de slag, zonder dat ik alles weer stofvrij moet maken!quote:
Ik vind hem ook ideaalquote:Op dinsdag 2 september 2008 09:45 schreef Gurb het volgende:
[..]
Gisteravond even uitgeprobeerd, maar het ding werkt monsterlijk, nu kan ik gewoon in de schuur met de bandschuurmachine aan de slag, zonder dat ik alles weer stofvrij moet maken!
ik heb extra zakken idd, van textiel. Hoe goed werkt de machine trouwens met vloeistoffen?quote:Op dinsdag 2 september 2008 09:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik vind hem ook ideaal![]()
Heb je extra vuilzakken bijbesteld? En zo ja, kreeg je papieren zakken of van textiel?
Vloeistof heb ik nog niet geprobeerd.quote:Op dinsdag 2 september 2008 10:04 schreef Gurb het volgende:
[..]
ik heb extra zakken idd, van textiel. Hoe goed werkt de machine trouwens met vloeistoffen?
hij kan ook zonder indd. Weet eigenlijk niet waarom ik er destijds stofzakken bij besteld heb (ook bij Toolmax overigens).quote:Op dinsdag 2 september 2008 16:58 schreef Gurb het volgende:
bij toolmax.nl, rest als de rest van de spullen. Ik heb bij het bestellen eigenlijk niet gelet op karton of textiel, maar ik heb wel textiel geleverd gekregen, terwijl bij hen op de site een plaatje van een papieren stofzak staat.
Ik heb hem gisteren uitgeprobeerd zonder stofzak, en dat werkte gewoon goed, dus ik vraag me af of ik die stofzakken wel ga gebruiken
Godallemachtig zeg! daar kan je volgens mij een heel best spijkerpistool aan hangen, of drie vierquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |