Aan jou PG te zien, vind ik het knap dat je kan inloggen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:34 schreef CG het volgende:
aan al jouw topics te zien, heb jij volgens mij een zwaar kutleven of niet?
Hij moest het zelf betalen want hij heeft een duitse vriendin.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:02 schreef postmortum het volgende:
je bent gewoon boos dat je niet op n Solar mocht draaien , maar een Solero-ijsje kreeg van je vriendin
ik dacht eentje van plasticquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:04 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hij moest het zelf betalen want hij heeft een duitse vriendin.
Jesus, die usericon van jouquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:48 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Aan jou PG te zien, vind ik het knap dat je kan inloggen.
TS had die gast de verkeerde kant op moeten sturen.![]()
Reden genoeg om er ver uit de buurt te blijven...quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:57 schreef Gluckskafer het volgende:
3FM was er ook bij.
bavariaquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:42 schreef Fillipe het volgende:
Heb je die kneus weer, ga toch dood homo. Met je kut topics en je kut hoofd.
Zo, heerlijk. Bavaria iemand?
Leer eens drinken man, homo _!_!_!_!_!_!_!_!_!quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
bavaria_!
dan is sandstorm nog beter_!
Bavariaquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
bavaria_!
dan is sandstorm nog beter_!
bavaria zuigt strontvlekken, hertog jan, jupiler, palm ftwquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:03 schreef Fillipe het volgende:
[..]
Leer eens drinken man, homo _!_!_!_!_!_!_!_!_!
een kutuserquote:
Nee jij bent een lichtend voorbeeld...quote:
en jij bent?quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee jij bent een lichtend voorbeeld...
God, maar je mag u zeggen.quote:
god bestaat nietquote:
Oh nee?quote:
Hij heeft wel gelijk..quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Nee jij bent een lichtend voorbeeld...
een megalomane nerd met internet toegangquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:12 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Oh nee?
Ik communiceer toch met jou op dit moment?
Hoe wil je anders noemen?
Heiden....
Dank u mijn zoon.quote:
Klopt, Limburg is een koninkrijk op zich, dat snappen mensen van buiten Limburg nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:31 schreef DaFan het volgende:
En Limbo's die Brabo's provencialen noemen!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |