Ouchquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:07 schreef Bartoli het volgende:
de val van Uran: http://media.vrtnieuws.ne(...)077693.mxf_wmvhi.wmv
ja ardila deed zelfs kopwerk voor gesink een voor een meter of 500. Om vervolgens weer op 1m49 ofzo binnen te komenquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:22 schreef Burghardt het volgende:
Moeilijk te geloven trouwens maar ik zag ene Ardila rijden, kan iemand dit bevestigen?
Idd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:34 schreef Cootz het volgende:
En in plaats van dat je 'm meteen even onder het filter zet..
Jaja, ze raken in topvorm.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:36 schreef Gitanki het volgende:
Viel me erg mee van Ardila en Wielinga.
Uran dus naar het ziekenhuis met verwondingen aan gezicht en schouder. Verder nog geen nieuws.quote:Uran versteuerte sich in einer Linkskurve und raste kopfüber einen kleinen Abhang hinunter in ein felsiges Bachbett. Kurz darauf kam auch Sven Teutenberg vom österreichischen Team Volksbank zu Fall. Der Mettmanner konnte die Etappe zu Ende fahren, für Uran ist die Deutschland Tour 2007 vorbei. Der Kolumbianer wurde Schulter- und Gesichtsverletzungen in ein Krankenhaus gebracht. (ard.de)
Ze horen tot the best of the cleanies (quote:
En niet te vergeten Reinbert, die zich vandaag even is gaan sparen om morgen fameus huis te houden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:02 schreef TargaFlorio het volgende:
Mooie finale. Jammer dat Gesink niet genoeg sprint in zijn benen had om bij Cunego en Rebellin te blijven.
Die duikvlucht van Uran.![]()
![]()
De Nederlanders zijn goed in beeld deze tour. Vrijdag Maarten den Bakker, gisteren Nicky Terpstra en vandaag Pietje Rooijakkers.![]()
een mislukte jackass stunt als je niet zou weten dat het een wielerkoers wasquote:Op maandag 13 augustus 2007 23:41 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ik vind de val van uran wel komisch.
Dank je, precies wat ik zochtquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 10:10 schreef Cootz het volgende:
De start is om 12:15, de tv-beelden op Sporza vanaf ca. 15:00 en de finish gepland tussen 16:29 en 16:57.
Het uitgebreide schema vind je hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |