O maar wij hebben een turbo-afzuigert heurquote:Op maandag 17 september 2007 22:23 schreef wonderer het volgende:
Ik zag net in een klusprogramma dat ze geen MDF gebruikten in de keuken vanwege het vocht...
Okeequote:Op maandag 17 september 2007 22:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
O maar wij hebben een turbo-afzuigert heur
En het zit er nu al in ook, dus het zij zo.
Vraag me af of ik er niet gewoon grondverf op kan smeren alvorens het te latexen.
Gefeliciteerd met je huis. Gaaf joh!quote:Op maandag 17 september 2007 22:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
OkeeKan het allicht melden, natuurlijk.
Met de verf kan ik je niet helpen helaas.
Thanksquote:Op maandag 17 september 2007 22:52 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je huis. Gaaf joh!![]()
Dank voor de tips pino! Maar even langs de bouwmarkt dus.quote:Op maandag 17 september 2007 22:55 schreef Marsepein het volgende:
Dude![]()
Leuk je weer te zien, al kan ik niet wennen aan je zwarte jurk.
Het beste gebruik je een speciale MDF grondverf. Met normale grondverf gaan de vezels omhoog staan. Je blijft schuren. Daarna kun je het gewoon latexen.
Je kunt ook op het mdf weer gips schroeven, en dat voorstrijken en texen. Lijkt meer werk, is ws minder werk.
quote:Op maandag 17 september 2007 23:09 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dank voor de tips pino! Maar even langs de bouwmarkt dus.
En de jurk zit als gegoten!![]()
* jas weer uittrekt en gammapas op de grond smijt *quote:Op maandag 17 september 2007 23:13 schreef Marsepein het volgende:
[..]
De bouwmarkt is nu dicht he, mits je nog steeds residentie houdt in Groningen
Ja helleuuuuu foto's please!quote:Op maandag 17 september 2007 23:20 schreef Reese het volgende:
Ik heb vandaag gestukt!Keistrak resultaat
![]()
Vergetenquote:Op maandag 17 september 2007 23:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja helleuuuuu foto's please!
Ja, ik ga mijn best es doen. Komt goed. Mail of PM dan, he?quote:Waar is dat topic, of op zijn minst een regelmatige foto-update via mail/PM/fax![]()
Graagquote:Op maandag 17 september 2007 23:42 schreef Reese het volgende:
[..]
VergetenHet was ook al donker toen we weggingen...
[..]
Ja, ik ga mijn best es doen. Komt goed. Mail of PM dan, he?![]()
Ik ga dat even proberen, en ik ga ook even overleggen met een sleutelboer.quote:Op maandag 17 september 2007 09:15 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je er al iets van olie (WD40) of teflon-spray in gespoten? Mss dat hij dan wat sneller terugspringt?
En anders zou ik er een andere cylinder inzetten denk ik. Of even langs fietsen bij een slotenboer en dit verhaal vertellen, kijken wat zij zeggen.
True, maar andere topics gaan volgens mij wat sneller en we zitten nog in het begin, vandaar. Ik ben je zeer erkentelijkquote:Op dinsdag 18 september 2007 20:16 schreef Brighteyes het volgende:
Gedaan, maar dat was dus wel eenmalig, want dit was precies waarom marsepein en ik niet blij waren met zo'n OpeningsPost.
Mensen kunnen de up to date info ook in de wiki opzoeken als ze die nodig hebben...
Enig idee waar keukendeurtjes van gemaakt worden???quote:Op maandag 17 september 2007 22:23 schreef wonderer het volgende:
Ik zag net in een klusprogramma dat ze geen MDF gebruikten in de keuken vanwege het vocht...
Wil je het echt goed doen en waterdicht ook nog dan Celluloselakquote:Op maandag 17 september 2007 22:55 schreef Marsepein het volgende:
Dude![]()
Leuk je weer te zien, al kan ik niet wennen aan je zwarte jurk.
Het beste gebruik je een speciale MDF grondverf. Met normale grondverf gaan de vezels omhoog staan. Je blijft schuren. Daarna kun je het gewoon latexen.
Je kunt ook op het mdf weer gips schroeven, en dat voorstrijken en texen. Lijkt meer werk, is ws minder werk.
Nou, op TV hadden ze het over een geperst afvalproduct van de graanoogst. Hee, don't shoot the messengerquote:Op woensdag 19 september 2007 12:34 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Enig idee waar keukendeurtjes van gemaakt worden???
Spaanplaat me folie of gespoten MDFquote:Op woensdag 19 september 2007 12:34 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Enig idee waar keukendeurtjes van gemaakt worden???
Wat leuk, gefeliciteerd! Fijn dat alles goed wasquote:Op donderdag 13 september 2007 11:07 schreef Marsepein het volgende:
De 20 weken echo was helemaal goed, hartje, nieren, bloedsomloop, ruggetje, gehemelte, alle vingertjes en teentjes, stand van de voetjes, heupkom, hersentjes.
* Marsepein blij is![]()
Ik had afgelopen zondag op je gerekendquote:Op woensdag 12 september 2007 09:33 schreef Brighteyes het volgende:
Ik moet binnenkort maar weer eens die kant op rijden!Krijgen jullie een ooggetuigenverslag.
Nou, te voet met die tube in de hand naar twee deuren verder moet lukken, dus daar kan het niet aan liggenquote:Op zondag 23 september 2007 00:16 schreef Marsepein het volgende:
Maar als altijd bij jou de tubes kapot zijn, ligt het dan niet aan de manier van vervoeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |