Donequote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:44 schreef Mitä_kuuluu het volgende:
Zou één van de modjes de TT willen veranderen bij Renovatie badkamer Graag het gedeelte afl 1 etc. verwijderen.
BvD
Hmm, goede reden indd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:36 schreef Marsepein het volgende:
Ja, het bezoeken van een winkel is makkelijker, maar ik zit op mijn werk
Ik hoor het de werkgever al zeggen:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:53 schreef sanger het volgende:
Is het in de bouw overigens niet gewoon om een jaarlijkse salarisverhoging te krijgen? Of is het er 1 buiten de gewone verhogingen om?
Of: vertel maar wat je wilt verdienen, dan lachen we daar samen om. Vervolgens vertel ik je wat je werkelijk gaat verdienen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:06 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik hoor het de werkgever al zeggen:
'Wil je verhoging? Daar staat de steiger'
of
'Wil je opslag? Loop even naar het magazijn, opslag genoeg'
Niet echtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:53 schreef sanger het volgende:
Is het in de bouw overigens niet gewoon om een jaarlijkse salarisverhoging te krijgen? Of is het er 1 buiten de gewone verhogingen om?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:27 schreef sanger het volgende:
[..]
Of: vertel maar wat je wilt verdienen, dan lachen we daar samen om. Vervolgens vertel ik je wat je werkelijk gaat verdienen.
Bij mij (kantoorpersoneel bouw) wel idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:53 schreef sanger het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |