Wijf.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:03 schreef RickoKun het volgende:ik moet sinds vandaag op dieet, 5 kilo afvallen voordat ik weer strak in het vel zit, dus dat zit er voorlopig nog niet in
da's vreemd...bij mij is het omgekeerd...hoe meer ik eet...hoe strakker m'n vel zitquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:03 schreef RickoKun het volgende:ik moet sinds vandaag op dieet, 5 kilo afvallen voordat ik weer strak in het vel zit, dus dat zit er voorlopig nog niet in
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:06 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
da's vreemd...bij mij is het omgekeerd...hoe meer ik eet...hoe strakker m'n vel zit
kut, t water loopt me in de mondquote:
hahaha humorquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:06 schreef mrPanerai het volgende:
[..]
da's vreemd...bij mij is het omgekeerd...hoe meer ik eet...hoe strakker m'n vel zit
DAMN!quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:16 schreef Dibble het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:16 schreef Dibble het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dat gooi ik altijd wegquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:17 schreef Birra het volgende:
Het ziet er ook allemaal zo gezond uit, met die sla enzo.
8 stuks?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:17 schreef Biancavia het volgende:
Dat onderste bord eet ik in tien minuten op.
Maar het ziet er beter uit dan wat ik gehad hebquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:24 schreef Dibble het volgende:
maikuuul jij hebt alleen maar armzalige strontetenik kan ook wel wat restafval tussen een broodje flikkeren met nepgroente, het lijken net stieren testikels.
En straks weer aan de schijterij.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:28 schreef reospeedwagon het volgende:
ahahah al die kleine vleesjes op een boterham
ik heb net een kebab gehad, beat that
Broodje Dönerquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:28 schreef reospeedwagon het volgende:
Kebab is voor tijdens/na het uitgaan. Oftewel van 04.00 tot 9.00 uur.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:28 schreef reospeedwagon het volgende:
HOER!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:16 schreef Dibble het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jaloezie van iemand die niet kan koken maar alleen magnetron maaltijden in zijn magnetron kan flikkeren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:24 schreef Dibble het volgende:
maikuuul jij hebt alleen maar armzalige strontetenik kan ook wel wat restafval tussen een broodje flikkeren met nepgroente, het lijken net stieren testikels.
Brok vlees ftw.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jaloezie van iemand die niet kan koken maar alleen magnetron maaltijden in zijn magnetron kan flikkeren.
Zulks een sadness
Tjeh gek ik had maar 1 karbonade, dus meer kan ik er ook niet van maken + in kleine stukjes ziet het er meer stylz uit dan in 1 grote brok vlees
Weet ik veel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:37 schreef Birra het volgende:
Maikuuul, wanneer zullen wij eens samen eten?
En dan bijt je, en trek je er een beetje aan anders ist niet los, en ligt allen sla op je bord en moetje dat opniew erop doen.quote:
Misschien eet je dan wel schaamhaar mee opquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Broodje kabab
Gister en eergister gegeten, zo lekker he gek ik wil ook zoeen grote varkenslap en dan met het scheerapparaat het vlees eraf schrapen
Morgen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Weet ik veel.
Broodje kabab
Gister en eergister gegeten, zo lekker he gek ik wil ook zoeen grote varkenslap en dan met het scheerapparaat het vlees eraf schrapen
Schijt, dat proef je toch nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:39 schreef reospeedwagon het volgende:
[..]
Misschien eet je dan wel schaamhaar mee op![]()
Ik dacht dat we het over 1 brok vlees hadden? Hoezo groenters?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:39 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En dan bijt je, en trek je er een beetje aan anders ist niet los, en ligt allen sla op je bord en moetje dat opniew erop doen.
Met mijn techniek neem je een hap en valt niks traf !
Pure afgunst
Jij woont heul niet in Maastricht.quote:
Check de pic jong van mijn boterhamquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over 1 brok vlees hadden? Hoezo groenters?
Ok, dan kom ik wel naar je camper om 10 uur.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Jij woont heul niet in Maastricht.
Morgen ... savonds ga ik wel trainen dus na half 10 oke ?
Die moet inderdaad niet in 1x weg. Mag wel wat meer vlees op trouwens.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:41 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Check de pic jong van mijn boterham
Ik mag hopen dat je een koningsketting hebt anders gaat het feestje niet door !quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:41 schreef Birra het volgende:
[..]
Ok, dan kom ik wel naar je camper om 10 uur.
Waarom loopt een pauper rond met een KONINGSketting?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:44 schreef Maikuuul het volgende:
Das geen koningsketting.
Dit is een koningsketting ( dezelfde als mij ) Je mag niet editten jong vuillak je hebt er heul geen !!!
[afbeelding]
Omdat Maikuuul koning is. Duh.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:46 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Waarom loopt een pauper rond met een KONINGSketting?![]()
Nee, wel een bontkraag.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:48 schreef Birra het volgende:
Heb je ook zo'n bondkraag?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:49 schreef Maikuuul het volgende:
Koningen > zie hier is mijn troon
[afbeelding]
Behoren ook een koningsketting te hebben
Weetzelluf
Als we gaan eten dan gaan we bij Marmaris net ff over de grens hier
Maar wel met de fiets, want kheb geen brommer meer.
Me vader heeft laatst echter een nieuwe brommer gekocht, een Benzoubest roflig ! hendig groot stuur
Zo heet die kababzaak hier.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:52 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zins wanneer woon jij in Griekenland?![]()
We hebben een poepeter op het forum!quote:
quote:
ik heb em er vaak gezien als klant, ik werk er btw ook nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:53 schreef Birra het volgende:
Werkt Sandstorm in de mac?
Verdomme, nog naderhalf uur voordat ik wat te vreten hebquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:16 schreef Dibble het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |