abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201539
Iemand een idee of we via Internet een ongelimiteerd aantal stemmen kunnen uitbrengen? En of die door Veronica even 'zwaar' worden meegeteld als de d-u-r-e stemmen via het 0800-telefoonnummer?
Ik vertrouw het allemaal niet zo...
Achter iedere grote broer staat een zusje.

pi_201540
ik wil graag ongelimiteerd stemmen.
OP KARIN
Ook beertje, beertje heeft gevoel!!!

pi_201541
Yes Tafkak, wie niet? (Op wie dan ook...).

Maar kunnen duizenden muisklikjes (al dan niet door fanclubs georganiseerd) die nominatie-boel in Huize Wild Vlees beïnvloeden?

Puzzles me...

Achter iedere grote broer staat een zusje.

pi_201542
Vraag het Veronica, Loekie!
fake a dream
pi_201543
wat denk je zelf.....als je voor het bellen moet betalen vrees ik dat je op het net niet ongelimeerd mag of kan stemmen
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  zaterdag 16 oktober 1999 @ 19:54:00 #6
874 magic
Leest veel Post weinig
pi_201544
Zeker weten dat de internevotes niet tellen, de tel. votes tellen al niet (zie martin)
I can accept failure, everybody fails at something, I can't accept not trying

pi_201545
Volgens mij zit het nog anders: om te kunnen stemmen moet je een programma van KPN downloaden. Dat programma is gemaakt om te kunnen internetten via 0900 nummers. Je betaalt dus evenveel als met de telefoon.
Meer weer ik er ook niet van, dat zou je even op die kpn site waar je dat programma kan downloaden moeten bekijken.
  zaterdag 16 oktober 1999 @ 21:40:00 #8
566 mobro
mostly reader
pi_201546
weet iemand ook hoe dit zou werken als je internet via de kabel????
pi_201547
Dat werkt dan niet...
OVR reisinformatie heeft ook zo'n switchbox systeem maar ik heb begrepen dat via de kabel dit niet gaat.
For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
pi_201548
quote:
op 10-16-1999 om 09:40 PM schreef mobro het volgende:
weet iemand ook hoe dit zou werken als je internet via de kabel????

Ik heb al verschillende keren gestemd via de kabel maar ik heb niets hoeven downloaden en betaal dus ook niets extra's.

pi_201549
Technisch is het trouwens mogelijk om meerdere stemmen vanaf hetzelfde IP nummer te negeren. Kabel=zelfde IP nummer en met bellen verandert ie als je opnieuw inbelt. Lekker prijzig voor 1 stem.
pi_201550
Zouden wij werkelijk iets in te brengen hebben ?????
Ik geloof er geen F..K van
Van alles is weer waardeloos

zondag 17 oktober 1999 @ 17:50:00 #13
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_201551
ik ben het wel met juffrouw jannie eens voo heeft toch al besloten wie er uit moet .................. !
BlondeDoos!
  zondag 17 oktober 1999 @ 17:55:00 #14
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_201552
ik denk dat ze besloten hebben dat willem er uit moet.al vraag ik me dat af,volgens mij is hij nog een neens genomineerd,hij is de enigste die kan koken,als hij dat niet kon mocht hij vertrekken
BlondeDoos!
pi_201553
DE NOMINATIES

Op basis van uitgebreid onderzoek in de Topic 'Breng hier je stem uit' deel 1 en deel 2 mogen de volgende nominaties verwacht worden:

1. Sabine 4x
2. Mona 3x
3. Karin 2x
4. Bianca 2x
5. Bart 2x
6. Maurice 2x
7. Willem 0x
8. Ruud 0x

Er kunnen afwijkingen ontstaan in het aantal nominaties maar de analyses wijzen uit dat met name de volgorde 1 tot en met 8 de enige juiste verwachting is.

DUS:
MONA en SABINE worden in ieder geval genomineerd. Misschien komt KARIN er nog bij.

Groet,

The Vote Master

May I have your votes please
  zondag 17 oktober 1999 @ 18:00:00 #16
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_201554
Crossposten zuigt......
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')