Waarschuwing: De plaatjes in dit topic kunnen schokkend zijn voor tere zieltjes. Als je aan het eten bent, of dit de komende paar uur nog wil doen, moet je dit topic niet bekijken. Ook dierenliefhebbers kunnen dit beter overslaan. Ik neem geen enkele verantwoordelijkheid voor de door dit topic ontstane fysieke, danwel psychologische schade.Nadat ik gisteravond alweer een geweldig hoofdstuk in mijn sociale leven, een verjaardag, had afgesloten, reed ik terug naar huis in een voor mijn doen heel relaxed tempo.
Op de singel was geen kip te bekennen, omdat niet iedereen zo'n spetterend leven heeft als ik, en dus kachelde ik lekker door.... tot het moment dat ik plotseling zo'n smerig kuthert vanuit de middenberm 2 meter voor m'n auto de straat over zag rennen. Uiteraard was er ondanks mijn sublieme reactievermogen geen houden meer aan. Ik stuurde nog iets naar links om em misschien onder de auto door te laten glippen, ipv onder de banden, maar helaas. Klonk, boing en bats.
Dus ik stop, stap uit en bekijk de schade. M'n hele voorkant lag in de kreukels, voorraam ook helemaal kapot. Auto was zo goed als total loss. (
klik)
Ook de bekleding binnenin was niet meer te redden, overal bloed en haar (
klik)
Dat domme beest bleef ook gewoon liggen op straat nadat ik hem aangereden had, dus die had nog wat natrappen verdiend
![]()
. (
klik,
klik)
Nu mag ik dus op mijn vrije gods erende zondag m'n auto weer door de wasstraat doen, omdat zo'n vuil kuthert het nodig vondt om 's nachts buiten te lopen, en nu m'n complete bumper rood heeft geverfd (
klik).
De zooi kwam compleet tot in de achterbak (
klik), en op het stuur was nog een stuk van het hert te vinden (
klik)
Mijn innige wens is dan ook dat de eigenaar van het hert hetzelfde lot treft (maar dan met een bus bij een zebrapad).
Groetjes,
Arthur.
[ Bericht 6% gewijzigd door Arthur.Spooner op 13-08-2007 14:34:21 ]