Je gaat je dan toch afvragen waarom ze er 'achter' dan toch weer intrappen....quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
j vergeet dat nada's jankebalkerij puur functioneel is![]()
of een hele slechte actrice,,kep ze in sesamstraat beter zien acterenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet wat haar mankeert. In goed Nederlands noem je iemand als Nadia gewoon een aanstelster![]()
Maar de reden voor die functionaliteit is dan wel weer geschiftquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
j vergeet dat nada's jankebalkerij puur functioneel is![]()
achter heeft niet veel meer doorquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat je dan toch afvragen waarom ze er 'achter' dan toch weer intrappen....
Die moeten toch ook doorhebben dat het allemaal aandachtstranen zijn?!
Knippen... knippen.... knippen!!!!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:58 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ze wil de lichte llokken eruit knippen, dit vind ze ook heen gezicht.
geschift niet, wel 'zorgwekkend' kinderlijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar de reden voor die functionaliteit is dan wel weer geschift![]()
Verplicht meedoen aan Expeditie Robinson of een leuke jungle expeditie van een maand of wat kan haar van veel doen genezenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:56 schreef 2live het volgende:
[..]
Had ze maar een ziekte dan viel er nog iets te genezen, nu is ze hopeloos.![]()
Wat een doos.... geen oranje lokken willen hebben, maar een paar happen uit je haar is geen probleemquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:59 schreef mootie het volgende:
Die idioot gaat ze er gewoon zelf uitknippen![]()
Zelfs die kater in Shrek II deed het beterquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:57 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
of een hele slechte actrice,,kep ze in sesamstraat beter zien acteren
Ik stem voor!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Verplicht meedoen aan Expeditie Robinson of een leuke jungle expeditie van een maand of wat kan haar van veel doen genezen![]()
Ik wist het gewoon, een wraakactie van Stanquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:58 schreef mootie het volgende:
Die highlights zien er trouwens echt niet uit, goed gedaan Stan!
Vind jij haar dan wel normaal? Alleen een beetje kinderlijk? Ik herken er niet zoveel in van het gemiddelde meisje, zie je. Ik denk echt dat ze niet helemaal spoort.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
geschift niet, wel 'zorgwekkend' kinderlijk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |