En met je kont naar achter, billen gespreid houdend met je handen, laat je eventuele aambeien zien.quote:
dat heb ik dan weer niet gehadquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:46 schreef Slapshot het volgende:
[..]
En met je kont naar achter, billen gespreid houdend met je handen, laat je eventuele aambeien zien.
Vreemd gevoel zo'n gast achter je die naar je sterretje zit te koekeloeren.
Als piloot?quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:57 schreef Lightning_NL het volgende:
@Skorpija, ik heb de selectie ook doorlopen en zit al zo'n 2 jaar bij de KLu.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is een geruststelling iig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 13:56 schreef nerd4sale het volgende:
Ik heb zelf een huisstofmijt-allergie, en dat was geen probleem.
Daar maak ik me midner druk omquote:Op maandag 13 augustus 2007 13:52 schreef Sant het volgende:
Maargoed: ik mag aannemen dat je sowieso over een fatsoenlijke lichamelijke gesteldheid beschikt alvorens je het in je hoofd haalt t leger in te gaan?
Succes anyway!
Wat vlieg je daar dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef Lightning_NL het volgende:
Yep
Man man, wat een vreemde toestand was dat. Voor mij dan he?quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:00 schreef nerd4sale het volgende:
[..]Haha, this is Fok! mennn, iedere joker die bij de luchtmacht werkt kan zo'n foto gemaakt hebben...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maaruh, tof hoor Lightning_NL, kan niet zeggen dat ik niet een heel klein beetje jaloezie voel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |