abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_201525
Karin moet er uit!!!!!!!

Dat geflikflooi moet eens afgelopen zijn. Ze heeft thuis toch ook nog een vent zitten, en Kinderen. Die vinden het hartstikke leuk dat mama aan het klooien is met iemand anders dan papa

Karin moet er dus uit.
Kan dit soms per direct?

Ook beertje, beertje heeft gevoel!!!

pi_201526
Weet jij veel:
- is het schone wraak op haar mannie die heeft liggen krikken met de buurvrouw
- is het gewoon flauw doen en kinderlijk...want zeg nu zelf wat zie je echt gebeuren...
- Of is het een ranzbak die erg vreemd gaat

Je weet het niet...
Ik ga voor Sabine (wegstemmen)

For All We Know R The Soapies Watching Us in Another Dimension <P>
pi_201527
Karin mag van mij naar haar mannetje toe. Wel een compliment voor Karin ze heeft haar kinderen goed opgevangen door een gezin met nog eens drie kinderen in huis te laten komen om voor haar kinderen te zorgen. Weer een reden om Karin juist niet te nomineren.

Maar ja we moeten wat

Karin moet eruit, ze niets serieus in het BB huis. Verdwijnen met haar.

zaterdag 16 oktober 1999 @ 11:38:00 #4
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_201528
volgens mij is karin van plan om te vertrekken.ze zie in de uitzending van gisteravond dat ze op zich zelf ging stemmen,ze denkt zeker dat er niet op haar word gestemt MOOI mis
BlondeDoos!
pi_201529
Als je op je 39ste de hele dag in een leren broek moet rondlopen en je sexuele bevrediging van een knulletje moet hebben die je zoon had kunnen zijn, dan is er wel iets goed mis.
Dit is gewoon een manier om haar gram te halen t.o.v haar man.."zie je wel hoe goed ik nog in de mark lig!"
blleeeeehhh na sabine mag ze er als eerste uit.
pi_201530
Van mij mag heel Nederland op Karin stemmen met haar geflikflooi. Denkt ze wel aan die vent van der die thuis zit met die bloedjes van kids en allemaal vragen van buren en andere mensen krijgt over hoe hij denkt over het gedrag van zijn vrouw?
Als ik hem was kwam ze er mooi niet meer in.
  zaterdag 16 oktober 1999 @ 12:26:00 #7
262 Re
Kiss & Swallow
pi_201531
stelletje Moralisten...een wijzend vingeretje naar Karin omdat ze in een leren broek loopt of omdat ze lichamelijk contact heeft.. tering wie is hier nou BB

Karin zat thuis vast na 4 kinderen en een vast gelopen huwelijk (waarschijnlijk) een ziekte waar je helemaal gek van wordt

Zielig voor de kinderen?... valt wel mee denk ik ..menssen in hun directe omgeving zullen alleen maar positief zijn daar omheen mischien negatief.

er is in een ander topic gezegd dat de relatie met Maurice gewoon een van animositeit is maar ja in Nederland mag je nou eenmaal niet aan elkaar zitten toch want dat is erg fout

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_201532
Karin zal zeker het huis uitgaan om twee redenen:

1) Als de groep moet nomineren waarbij men afgaat op irritaties ect dan wordt Karin genomineerd en door NL weggestemt omdat ze te graag door MAurice gedekt wil worden en dat vindt hypocriet NL niet goed. (vlgs mij gaat half NL vreemd)

2) Karin heeft de groep aangegeven dat ze zichzelf wil nomineren, dus zal de groep hier gehoor aan geven en een ieder zal haar nomineren. Dat NL haar wegstemt is verklaard onder punt 1

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_201533
Re, helemaal mee eens!!
Letterman, héél erg suggestief, maar ik ben blij dat je voor heel NL denkt
Angelina, weer niet mee eens (zie andere topic; Sorry Angelina).

Ik was er een paar dagen geleden 100% van overtuigd dat Mona eruit zou gaan, maar inmiddels ben ik niet meer zo zeker. Ik twijfel nl. ook over Sabine.

Nog 5 nachtjes slapen en we zullen het weten. Karin? Ik denk 't niet. Nogmaals: Mona of Sabine. Al kan er de komende dagen nog heel veel gebeuren. Om nog maar te zwijgen van de invloed van VOO.

Was Tara er nog maar...

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_201534
[quote]op 10-16-1999 om 12:45 PM schreef Stippel het volgende:
Re, helemaal mee eens!!
Letterman, héél erg suggestief, maar ik ben blij dat je voor heel NL denkt

Stippel, gezien de geplaatste kan ik hier uit opmaken dat je me begrijpt..Toch!

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_201535
quote:
op 10-16-1999 om 11:53 AM schreef Bolderweg het volgende:
Als je op je 39ste de hele dag in een leren broek moet rondlopen en je sexuele bevrediging van een knulletje moet hebben die je zoon had kunnen zijn, dan is er wel iets goed mis.

Wat voor kleding "moet" je dan dragen als 39 jarige vrouw? Een bloemetjes-jurk? Dat het niet je smaak is, is één ding, maar om nou te beweren dat er dan iets goed mis is, vind ik getuigen van een wel erg burgerlijke kudde-moraal.
En wat is er nou al helemaal gebeurd tussen Maurice en Karin op sexueel gebied? Bovendien, ook al zou er sprake zijn van sexuele gevoelens, lijkt me het leeftijdsverschil op zich geen reden om dit te veroordelen.

Nietzsche: God is dood
God: Nietzsche is dood
pi_201536
Alsjeblief geen jurken meer, er is er al
één die in tenten rondloopt en das meer dan genoeg.
Het is niet zozeer dat ze in een lerenbroek rondloopt, maar ze is niet 'echt' ,ze gebruikt oa. maurice om de eindstreep te halen
er is niets maar dan ook niets! van genegenheid tussen die twee.
En dan die vertoning achter dat gordijn, wat er evt. wel/niet gebeurd is doet niet ter zake, het is weer dat 'stiekeme'karin gedoe..
walgelijk mens.

En als er dan eens iemand wat zegt over haar is de bitch zwaar op der tenen getrapt...

Gewoon deruit met dat mens, ze draagt toch helemaal niets toe aan het geheel..

zaterdag 16 oktober 1999 @ 22:43:00 #13
836 MrMurphy
Mostly harmless
pi_201537
quote:
op 10-16-1999 om 03:32 PM schreef Bolderweg het volgende:
Alsjeblief geen jurken meer, er is er al
één die in tenten rondloopt en das meer dan genoeg.
Het is niet zozeer dat ze in een lerenbroek rondloopt, maar ze is niet 'echt' ,ze gebruikt oa. maurice om de eindstreep te halen
er is niets maar dan ook niets! van genegenheid tussen die twee.
En dan die vertoning achter dat gordijn, wat er evt. wel/niet gebeurd is doet niet ter zake, het is weer dat 'stiekeme'karin gedoe..
walgelijk mens.

En als er dan eens iemand wat zegt over haar is de bitch zwaar op der tenen getrapt...

Gewoon deruit met dat mens, ze draagt toch helemaal niets toe aan het geheel..

Zeggeh, Bolderweg, en Sabine dan?
Die vond je zeker ook een trut

pi_201538
quote:
op 10-16-1999 om 12:57 PM schreef Letterman het volgende:
Stippel, gezien de geplaatste kan ik hier uit opmaken dat je me begrijpt..Toch!

"Toch!" of had het "Toch?" moeten zijn. Antwoord in ieder geval "Ja". Smiley refereerde aan andere discussie die we voeren.

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')