Doe eens niet zo onschuldig, jongedame!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
![]()
Wat heb ik gedaan en wat is er aan de hand?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Doe eens niet zo onschuldig, jongedame!
geen idee...maar we praten nu wel zacht...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
![]()
Wat heb ik gedaan en wat is er aan de hand?
Ik denk het ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:15 schreef DeToXiC het volgende:
Ik denk dat wel maar een eigen topic moeten maken Teardrop...
geen fuck te doen op ons werk en we worden genegeerdquote:
sssht.. doe alsof je aan het werk bent! er loopt een klant rond in de buurt, niet naar mij neeeequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:21 schreef DeToXiC het volgende:
[..]
geen idee...maar we praten nu wel zacht...![]()
Je kan ook latijd lief gaan doe tegen Magnolia en Seventees.... helpt ook altijdquote:
Ah joh grapje man. Hoe is het?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
geen fuck te doen op ons werk en we worden genegeerd![]()
Je jaagt het hoofd op hol van al die mannen hierquote:
Negeer je mij dan ook niet meer ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:22 schreef -Magnolia- het volgende:
Voor eens en altijd:
Ik is Magnolia, net niet meer samenwonend en dus echt niet op zoek naar een nieuwe liefde
Ik ben lelijk, een kreng en eigenlijk heel saai
Geen ruzie om mij maken, ik vind iedereen lief en geef iedereen kusjes
Deal with it, anders ga je maar weg..
Of ik ga weg, als niemand me na dit berichtje nog aardig vindt...
Punt.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:22 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik ben Magnolia en heel lief
* DeToXiC has left the topic...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:22 schreef -Magnolia- het volgende:
Voor eens en altijd:
Ik is Magnolia, net niet meer samenwonend en dus echt niet op zoek naar een nieuwe liefde
Punt.
Je bent nog altijd mijn lieve zussiequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:22 schreef -Magnolia- het volgende:
Voor eens en altijd:
Punt.
Goedquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:23 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ah joh grapje man. Hoe is het?
Was een geintjequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:23 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Negeer je mij dan ook niet meer ?![]()
Dat schreef ik helemaal niet!quote:
Nou moet jij ook niet zo onschuldig doen hequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je jaagt het hoofd op hol van al die mannen hier
Yeah rightquote:
Waarom ik, wat heb ik gedaanquote:
Gamen ook een beetje gehad?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Goed
Behalve dat ik hoofdpijn heb, moe ben, en tot 19.00 moet werken en totaal geen zin meer heb![]()
Valt me wel op dat jij hier steeds over begint...quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef Lynx666 het volgende:
Over regel drie wordt al topics lang gedebatteerd..
Ben me van geen kwaad bewustquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nou moet jij ook niet zo onschuldig doen he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |