die was verre van duidelijk staat in de OPquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:22 schreef Hijacking het volgende:
als het goed is ligt er voor toch ook een handleiding bij ?
Handleiding is niet echt duidelijk...quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:22 schreef Hijacking het volgende:
als het goed is ligt er voor toch ook een handleiding bij ?
Plaats eens een duidelijk foto van de installatie?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:29 schreef Peder het volgende:
Volgens mij heeft de monteur een tijd geleden de installatie bijgevult...
en deed hij dat toch bij de CV ketel zelf...
Ik kan me natuurlijk vergissen....
Ik zit nu op mijn werk...quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:32 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Plaats eens een duidelijk foto van de installatie?
Hoe kom je hierbij? Er zijn vele ketels op de markt die regelmatig bijgevuld moeten worden, met regelmaat bedoel ik dan zo om de 3-4 maanden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:10 schreef Marsepein het volgende:
Uit het niets bijvullen duidt vaak op een defect, is dat opgelost?
Ik woon er pas een paar maanden...quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:59 schreef Marsepein het volgende:
Ik schrijf ook vaak en niet altijdEn zeker als je uit het niets moet vullen, dan is het in minstens 50% van de gevallen een expansievat wat de geest heeft gegeven.
Natuulijk kunnen radiatoren en koppelingen iets zweten, maar dan heb je al vaker bijgevuld en weet je de aansluitingen wel te vinden.
En ook in dit geval was het 'een defect', aftap kraantje niet goed dicht.
Dan zou ik toch een keer de installatie goed na kijken want dan lekt zweet erg ergens wel erg veel of het expansie vat is kapotquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:57 schreef Donders het volgende:
[..]
Hoe kom je hierbij? Er zijn vele ketels op de markt die regelmatig bijgevuld moeten worden, met regelmaat bedoel ik dan zo om de 3-4 maanden.
Ja, waar zat die nouquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:04 schreef Peder het volgende:
Vulpunt gevonden...
CV bijgevuld...en zo lekker douchen!!!![]()
Het ligt dan ook normaal gesproken los in een emmer omdat we het nauwelijks gebruiken, maar de mogelijkheid is er, misschien had ik het wat duidelijker moeten omschrijvenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:49 schreef Marsepein het volgende:
De slang mag niet en aan de ketel blijven zitten en aan de kraan. Het slangetje moet aan minstens 1 kant los zijn.
Dan hebben wij nog nooit een deftige installatie gehad (2 toch) Zat telkens verbonden met twee kraantjes. Was wel zo een soepel metalen slang, die je wel redelijk makkelijk kon afkoppelen, maar dat is nooit gebeurd.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:49 schreef Marsepein het volgende:
De slang mag niet en aan de ketel blijven zitten en aan de kraan. Het slangetje moet aan minstens 1 kant los zijn.
Onder de 1.5 barquote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:26 schreef Archont het volgende:
nog even een vraagje, wat is een te lage waterdruk? Of hangt dat echt helemaal af van je installatie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |