ikke bied 2quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:47 schreef HeatWave het volgende:
1 euro gebodenB-).
Nu komt de echte Ajacied in je boven? Successupporter! Ga je nu naar Alkmaar toe?quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:42 schreef cohen het volgende:
Wie wil mijn seizoenskaart kopen. Ik dacht een mooi seizoen te beleven in de ArenA met het kampioensschap aan het einde van het seizoen. Maar nu Wesley Sneijder er niet meer is wordt het niks meer!
Voor de hoogste bieder, Vak 417
tuurlijk joh, in gedachten zit je al in Alkmaar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:33 schreef cohen het volgende:
ajoh, ff grappie tussendoor
ik hoop elk jaar dat Ajax kampioen wordt en ben dus Ajax supporter, maar ik zit ook wel s op de tribune bij AZ, Heerenveen, Feyenoord en Ado den Haag ja. We zijn niet allemaal zo bekrompen als een groot deel van het Ajax-publiekquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:35 schreef MaxPower het volgende:
[..]
tuurlijk joh, in gedachten zit je al in Alkmaar.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:49 schreef cohen het volgende:
[..]
ik hoop elk jaar dat Ajax kampioen wordt en ben dus Ajax supporter, maar ik zit ook wel s op de tribune bij AZ, Heerenveen, Feyenoord en Ado den Haag ja. We zijn niet allemaal zo bekrompen als een groot deel van het Ajax-publiek
Ik heb helemaal geen Ajax-seizoenskaartquote:Op maandag 13 augustus 2007 10:58 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Serieuze bod ¤75,-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |