mag ik het certificaat even zien ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
jammerrr, Magnolia is van mijj![]()
Even gemistquote:
Die heb ik nog niet, die moet ze nog langs komen brengenquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mag ik het certificaat even zien ?
zie je valsheid in geschrift. wij kunnen dus mooi een massage verwachtenquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:44 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet, die moet ze nog langs komen brengen![]()
Zo moet je t niet zienquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
ah omkopingen
Daar heeft ze zelf ook wel wat over te zeggen tochquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zie je valsheid in geschrift. wij kunnen dus mooi een massage verwachten
Jij ook. Wel wat minderquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:45 schreef DeToXiC het volgende:
Dylanesque had prijs in de staatsloterij, vandaar!
ja wie zwijgt stemt toe!quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:45 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Daar heeft ze zelf ook wel wat over te zeggen toch![]()
Zie het zo; als je het lot eenmaal gekocht hebt betaal je voor de spanning die het wachten met zich meebrengt. Dan sta je dus al op 0. Als je dan 5 wint, moet je dat gewoon als winst zien, anders wordt het een vrij depressieve bezigheid, aangezien ik meestal ook niet boven de 13,50 uitkomquote:
maar wel ideaal voor mij, zo af en toe ff op fok neuzenquote:Op maandag 13 augustus 2007 08:51 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Omdat je dan hele dagen zit te fokken, leuk voor een weekje maar vrij weinig algemeen nut.![]()
Ze zei zelf dat t van mij neit mocht terwijl t nooit ter sprake is gekomen.. dat was gewoon een smoesje omdat ze niet wildequote:
het is gewoon een grote hoax!quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:48 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zie het zo; als je het lot eenmaal gekocht hebt betaal je voor de spanning die het wachten met zich meebrengt. Dan sta je dus al op 0. Als je dan 5 wint, moet je dat gewoon als winst zien, anders wordt het een vrij depressieve bezigheid, aangezien ik meestal ook niet boven de 13,50 uitkom
Het lijkt mij veel leuker om buiten bezig te zijn, vuilnisman ofzo. Dat ga ik ooit nog wel eens proberen ook.quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:49 schreef gateway het volgende:
[..]
maar wel ideaal voor mij, zo af en toe ff op fok neuzen
Zowieso vindt ik werken achter de pc niet vervelend, mjah......
Sowieso schrijf je so...quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:49 schreef gateway het volgende:
[..]
maar wel ideaal voor mij, zo af en toe ff op fok neuzen
Zowieso vindt ik werken achter de pc niet vervelend, mjah......
nou lekker is dat dan. moet ik toch maar een thaise salon op gaan zoekenquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ze zei zelf dat t van mij neit mocht terwijl t nooit ter sprake is gekomen.. dat was gewoon een smoesje omdat ze niet wilde![]()
Waar kan je figurant worden danquote:Op maandag 13 augustus 2007 09:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is gewoon een grote hoax!
het zijn figuranten die altijd de prijzen winnen
quote:Op maandag 13 augustus 2007 09:50 schreef DeToXiC het volgende:
Ik ben altijd blij met mijn prijs...
Och, ik ga stiekem voor die jackpot hè. Dus ik heb de lat aardig hoog gelegd voor mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |