ok komt ie:quote:
Die laatste worden vaak verward met de eerte cattegoriequote:Op maandag 13 augustus 2007 18:03 schreef Disana het volgende:
Ik zit net te denken... zijn het de slobberkusjes of de valse kusjes die geminderd gaan worden... Die laatste mogen wat mij betreft wel blijven.
Alleen door zelfingenomen sukkels.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die laatste worden vaak verward met de eerte cattegorie( sorry voor de taalfout)
Jij weerd ze altijd afquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Alleen door zelfingenomen sukkels.
ik zag je gaan... was een beetje onnavolgbaar, voor mij dan...quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Helemaal in de Tennisen andere dingen
![]()
Geen DGK streams, gaat niet samen met mn tennisstreams en ik vind het niet meer zo leuk.
Dus kijk en post bijna niet meer. Verder heb ik het zaterdagavond een beetje druk gehad in de FB.
Maar tot ongeveer 24.00 uur, toen moest ik me IRL weer netjes gedragen![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:16 schreef DrsH het volgende:
[..]
Omdat jij Klein Zusje bent mag je een tijdje met Karl Noten gaan spelen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
, en verder krijg je van mij een mute want ik speel niet met Kleine Meisjes
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Voor mij niet, alleen dacht men dat ik een slok op had, helaas ben ik zonder drank gemenerquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:09 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik zag je gaan... was een beetje onnavolgbaar, voor mij dan...![]()
Oooohhhh... maar hee, jij bent geen foute lebberaar, KZ trouwens ook niet... ik zal maar geen voorbeelden noemen van foute lebberaars. Maar het is waar: ik ben er zelf geen, het zit gewoon niet in me.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij beantwoord mijn lebbers nooit, maar ik ben een doorzetter![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Zet maar door hoor, wat je niet weet is dat ik ze hier gewoon doorgeef aan mijn poes![]()
leuk! beter dan verwacht. hier en daar wat apen en beren gezien vantevoren, en die bleken er niet te zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Voor mij niet, alleen dacht men dat ik een slok op had, helaas ben ik zonder drank gemener![]()
Maar hoe was je vakantie ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |