Jouw langharige partner is van '71quote:Op maandag 13 augustus 2007 04:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dan klopt het natuurlijk niet met die '71 he...![]()
Mwah.. voor dat soort kortzichtige opmerkingen moet je niet bij mij wezenquote:Op maandag 13 augustus 2007 04:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dan klopt het natuurlijk niet met die '71 he...![]()
Klopt.....quote:Op maandag 13 augustus 2007 04:04 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jouw langharige partner is van '71![]()
Of je moet het geweldig treffen natuurlijk. Of het is liefde op het eerste gezicht; dan doe je er niks aan hoezeer je 'moraal' ook staat te tetteren dat het niet kan en zo.quote:Op maandag 13 augustus 2007 04:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. voor dat soort kortzichtige opmerkingen moet je niet bij mij wezen
Ik had op m'n 28ste een relatie met een knul van 21 (uit 1973 dus) en ik moet zeggen dat het me nu (nog) tegenstaat om voor jonger dan 1980 te gaan, maar dat ligt vaker aan mij dan aan de ander![]()
Dan nog...quote:Op maandag 13 augustus 2007 04:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Of je moet het geweldig treffen natuurlijk. Of het is liefde op het eerste gezicht; dan doe je er niks aan hoezeer je 'moraal' ook staat te tetteren dat het niet kan en zo.
Okee, ik denk dat het dan anders is. Maar je moet het niet afwijzen als het wezenlijk klikt - vind ik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 04:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan nog...
Het komt dan allemaal wel erg in de buurt van de leeftijd van mijn zoon.... en dat zie ik (nog) niet zo zitten
Ik weet niet wat ik zou doen als het echt aan alle kanten klikt... waarschijnlijk komen er dan weer van die "dat kan niet, hij is te jong" alarmbellen waar ik me dan (weer) nix van aantrekquote:Op maandag 13 augustus 2007 04:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee, ik denk dat het dan anders is. Maar je moet het niet afwijzen als het wezenlijk klikt - vind ik.
Oeh... hele foute wijn avondjes met een dinnetje..... en deze muziekquote:Op maandag 13 augustus 2007 04:11 schreef HiDiHo het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=cU_9-uuKz0I
Weltruste Lobascaquote:Op maandag 13 augustus 2007 04:13 schreef Lobasca het volgende:
Ik neem ook alvast afscheid, tot ZIENS!!
Truste Lquote:Op maandag 13 augustus 2007 04:13 schreef Lobasca het volgende:
Ik neem ook alvast afscheid, tot ZIENS!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |