Niet dusquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:37 schreef Schijtgeit het volgende:
Dat zijn poppen man
Ik vind het zeker niet om te lachen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:44 schreef Biogarde het volgende:
Maar goed. Je kan er om lachen? Je punt ontgaat me een beetje..
Eng? Kom je weleens buiten?quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:45 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Ik vind het zeker niet om te lachen.
Ik snap niet wat dit op het NOS journaal moet en al helemaal niet vlak voor het slapen gaan.
Ik vind het heel erg maar er zijn serieus mensen die dit eng vinden.
Ik wist het serieus niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Eng? Kom je weleens buiten?![]()
Dude, er is aan die mensen al zoveel tijd besteed dat het je niet ontgaan kan zijn dat ze bestaan![]()
Ik ken het toch ook al dat staat zelfs in de op.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:46 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Eng? Kom je weleens buiten?![]()
Dude, er is aan die mensen al zoveel tijd besteed dat het je niet ontgaan kan zijn dat ze bestaan![]()
Wat ben jij übertriest zeg.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:35 schreef Canisfire het volgende:
bovendien zijn die kinderen eng .
[afbeelding]
Je hond je fijne punnikwerk laten doen, dat kan niet. Dit aan de andere kant kan wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:58 schreef Edwinuss het volgende:
ik vind dat dat niet echt kant..
Ik sta dus niet alleenquote:
Net zoals dat jij je moeder in een verhuisdoos achter het CS om zakgeld vraagt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:04 schreef cerror het volgende:
[..]
Je hond je fijne punnikwerk laten doen, dat kan niet. Dit aan de andere kant kan wel.
Lees maar een paar replies, het staat d'r!
We hebben hier geen CS dus ik moet het doen met de afrit van de a28.quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:08 schreef static het volgende:
[..]
Net zoals dat jij je moeder in een verhuisdoos achter het CS om zakgeld vraagt.
Mijn bier wat doe je!quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:56 schreef cerror het volgende:
I want my precious!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 02:08 schreef static het volgende:
[..]
Net zoals dat jij je moeder in een verhuisdoos achter het CS om zakgeld vraagt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |