ik dacht dat seks dat al was?quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:17 schreef Mustard_Man het volgende:
Kinderen slaan hoort gewoon bij het opvoeden.
hoort er uiteraard ook bijquote:
Bovendien kun je er niet alleen mee slaan, maar ook stotenquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:25 schreef P8 het volgende:
[..]
ik prefereer de honkbalknuppels. Meer resultaat per swing
idd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:30 schreef classpc het volgende:
Het is niet eerlijk dat ik als kind wel geslagen ben, maar de kinderen van nu niet eens geslagen mogen worden!
Godverdomme hoe breng je ze DAN nog wat respect bij voor volwassenen?
Hehe, idd. Ik hoefde m'n vader alleen maar brutaal aan te kijken als ik wat geflikt had, en ik kreeg al een hengst.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:30 schreef classpc het volgende:
Het is niet eerlijk dat ik als kind wel geslagen ben, maar de kinderen van nu niet eens geslagen mogen worden!
Godverdomme hoe breng je ze DAN nog wat respect bij voor volwassenen?
dat je een paar dagen niet meer kon zitten net echt hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 01:52 schreef Geerd het volgende:
Pfff ik weet nog goed dat ik wellis paar dagen niet meer kon zitten.
Ook wel terecht daar niet om.
Maar hoort er gewoon bij klaar.
Gelukkig was het weekend geen school, staand fietsen, en 2 dagen maar beetje op me rug/zij etc gelegen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 01:59 schreef Misanthropist het volgende:
[..]
dat je een paar dagen niet meer kon zitten net echt hoor
een fikse tik op z'n tijd heeft nog nooit iemand slecht gedaan
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:59 schreef RickoKun het volgende:
GEwoon een vinger keihard in de anus van het betreffende kind steken wat zich slecht gedraagt. En als het de volgende keer weer stout is, worden het er 2 vingers, met scheermesjes eraan vast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |