Zo'n documentje moet je idd op meerdere plaatsen opslaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Het is zonde als je afstudeer word documentje door dit soort problemen kwijt raakt net de week dat je het ding moet finaliseren en in drievoud inleveren.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:24 schreef Daniel1976 het volgende:
niet zo snel opgeven kom op hey. Watje. bij het eerste errortje al piepen.
Waar is de goede oude tijd dat we schijven met vlakke hand op tafel sloegen zodat de kop weer los schoot.
Anyway niet zo snel opgeven. Kan me niet voorstellen dat er nix te redden valt
Exact, precies zoals we vroeger de kleuren van de TV weer goed kregen als eentje uitviel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:24 schreef Daniel1976 het volgende:
niet zo snel opgeven kom op hey. Watje. bij het eerste errortje al piepen.
Waar is de goede oude tijd dat we schijven met vlakke hand op tafel sloegen zodat de kop weer los schoot.
Anyway niet zo snel opgeven. Kan me niet voorstellen dat er nix te redden valt
Mijn Packard bell is tijdens het backuppen kapot gegaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:13 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
* gooit DVD in drive en maakt backup
Nee, een 24inch widescreen aan een fileserver is nuttigquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:29 schreef Schijtgeit het volgende:
Dat je een nog steeds een CRT scherm hebt, is pas triest
Packard Bell is niks mis mee, maar je moet geen uber pc verwachtenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:25 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Mijn Packard bell is tijdens het backuppen kapot gegaan.![]()
Owja, Packard bell![]()
Packard Bell is kut.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:42 schreef classpc het volgende:
[..]
Packard Bell is niks mis mee, maar je moet geen uber pc verwachten
Wacht maar totdat hij kapot is mag je hem versturen a 75 euro en weer terug a 75 euro.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:42 schreef classpc het volgende:
[..]
Packard Bell is niks mis mee, maar je moet geen uber pc verwachten
HD Demonteren, van de trap laten stuiteren, en weer aansluiten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:34 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik had jaren een linux server, daar deed ik feitelijk alles mee, mail, ftp, mp3tjes, firewall, etcetc.
Maar omdat ik eigenlijk nu alleen nog maar mn apple gebruik, stond de server maanden op de slaapkamer in de hoek.
Vorige week weer aangezet, om er even weer mee te spelen en wat dingen te testen.
En daarnet wilde ik nog even wat data veiligstellen, krijg ik dit:
[afbeelding]
Het is afgelopen. Kapot. Over. Schluß
Dus mensen, weer een wijze les: maken die backups. Niet uitstellen tot morgen, nee gooi nu nog even wat CDROMS erin en brand ze vol.
Het is zonde als je afstudeer word documentje door dit soort problemen kwijt raakt net de week dat je het ding moet finaliseren en in drievoud inleveren.![]()
Lol mijn vorige packard bell pc kwam ze ophalen..quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:25 schreef redzet het volgende:
[..]
Wacht maar totdat hij kapot is mag je hem versturen a 75 euro en weer terug a 75 euro.![]()
Tapestreamerquote:Op maandag 13 augustus 2007 19:32 schreef crossover het volgende:
Backuppen. Echt veel heb ik niet (muziek), 35 gig, om daar nou een externe harde schijf voor te kopen...
Is er software voor om het op dvd te branden? Dat zijn er nog geen 10...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |