Beter dan ik hierboven al heb gedaan kan ik het niet uitleggen. Het waarom weet je, dat je het er niet mee eens bent kan ik niks aan veranderen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:25 schreef Floripas het volgende:
[..]
In GC lopen bijna alleen skeptici rond. Ik wil graag een evenwichtig debat.
In een ander topic met een sterke OP mag ook, maar dan moet je me er wel eentje aan kunnen wijzen.
Echt kloppend is die uitleg niet...quote:Op maandag 24 september 2007 18:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Beter dan ik hierboven al heb gedaan kan ik het niet uitleggen. Het waarom weet je, dat je het er niet mee eens bent kan ik niks aan veranderen.
Nee, nee. Zo gemakkelijk maak je je er niet van af.quote:Op maandag 24 september 2007 18:30 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Beter dan ik hierboven al heb gedaan kan ik het niet uitleggen. Het waarom weet je, dat je het er niet mee eens bent kan ik niks aan veranderen.
"Who assassinated topic 1077764?"quote:Op maandag 24 september 2007 18:32 schreef Boze_Appel het volgende:
Volgens mij is er een samenzwering tegen topics van Floripas. [afbeelding]
Het lijkt helaas wel vaker zo te zijn dat de mensen die in een complot geloven beschermd wordenquote:Op maandag 24 september 2007 18:36 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, nee. Zo gemakkelijk maak je je er niet van af.
Recapitulerend: (en als ik het mis heb, corrigeer me)
Floripas opent een vrij succesvol topic in BNW over de aard en methodiek der samenzweringstheorieen.
NorthernStar kijkt het een tijdje aan en schopt het, na een opmerking van iemand anders dan Floripas, naar GC.
Floripas: "Waarom deed je dat?"
NorthernStar: "Omdat het al zo vaak langs komt."
Floripas: "Waar dan?"
NorthernStar: "Nou, als je dagelijk meeleest zou je het zien.
Andere users: "Wij hebben niks zien langskomen, hoor."
Floripas: "Mag het topic dan terug?"
NorthernStar: "Jammer dat je het er niet mee eens bent, einde discussie, doei."
Floripas: ?
Dat is toch geen stijl?
Maar jij vindt dit ook een kloppende weergave van de gebeurtenissen?quote:Op maandag 24 september 2007 18:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Het lijkt helaas wel vaker zo te zijn dat de mensen die in een complot geloven beschermd worden
Nou dat gaat een verrassing worden.quote:Op maandag 24 september 2007 18:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar jij vindt dit ook een kloppende weergave van de gebeurtenissen?
Jup.quote:Op maandag 24 september 2007 18:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar jij vindt dit ook een kloppende weergave van de gebeurtenissen?
Nou vertel... wat klopt er niet.quote:
Ja, jij niet dan? Amendeer me als je het niet met me eens bent.quote:Op maandag 24 september 2007 18:49 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Nou dat gaat een verrassing worden.
Tot NorthernStar op z'n knieen gaat voor Floripas, zoals het hoort.quote:Op maandag 24 september 2007 18:53 schreef BaajGuardian het volgende:
Gaat dit hele FB nu vol met deze discussie?
Ook de mods zijn niet 24/7 beschikbaarquote:Op maandag 24 september 2007 19:05 schreef Floripas het volgende:
Staan we op "negeren" bij NorthernStar?
Dat snap ik, maar hij reageert elders wèl.quote:Op maandag 24 september 2007 19:15 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ook de mods zijn niet 24/7 beschikbaar
quote:Op maandag 24 september 2007 20:14 schreef Petre het volgende:
BNW is een subforum waarin mensen die (durven) af te wijken van de main-stream gedachten de ruimte krijgen om zicht uit te drukken en zich te profileren. Ik vind het dan ook niet meer dan normaal dat er enige vorm van bescherming is tegen mensen die daar hard tegenin gaan. In dat licht kan ik het me goed voorstellen dat een topic zoals dat van Floripas beter in GC, R&P of WFL past dan in BNW. Het gaat meer over het waarom en hoe mensen denken over samenzweringen dan om een daadwerkelijke samenzwering. Je kan het er mee eens zijn of niet, maar er moeten mensen zijn die die grenzen aangeven en handhaven, vandaar dat het topic naar GC is gezet.
Sneaky, die haakjes.quote:Op maandag 24 september 2007 20:22 schreef ATuin-hek het volgende:
Geeft de noodzaak van bescherming al niet aan dat de positie (qua argumenten en bewijzen) zwakker is?
De positie van de verschillende stellingen in de discussies.quote:Op maandag 24 september 2007 20:35 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Sneaky, die haakjes.
De positie tov van wie of wat? De positie hier op fok?
quote:Op maandag 24 september 2007 20:22 schreef ATuin-hek het volgende:
Geeft de noodzaak van bescherming al niet aan dat de positie (qua argumenten en bewijzen) zwakker is?
Wat je hier eigenlijk zegt is: geen tegenspraak, anders rot je maar op? Het was geen afzeiktopic, hoor.quote:Op maandag 24 september 2007 20:14 schreef Petre het volgende:
BNW is een subforum waarin mensen die (durven) af te wijken van de main-stream gedachten de ruimte krijgen om zicht uit te drukken en zich te profileren. Ik vind het dan ook niet meer dan normaal dat er enige vorm van bescherming is tegen mensen die daar hard tegenin gaan. In dat licht kan ik het me goed voorstellen dat een topic zoals dat van Floripas beter in GC, R&P of WFL past dan in BNW. Het gaat meer over het waarom en hoe mensen denken over samenzweringen dan om een daadwerkelijke samenzwering. Je kan het er mee eens zijn of niet, maar er moeten mensen zijn die die grenzen aangeven en handhaven, vandaar dat het topic naar GC is gezet.
Ik snap het nog niet wat je nou precies wil zeggen.quote:Op maandag 24 september 2007 20:43 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De positie van de verschillende stellingen in de discussies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |