Ik wil het niet naar R&P, ik wil het hier hebben. Het gaat nota bene over samenzweringstheorieen! Waar past het dan beter thuis?quote:
Wel als het een steeds terugkerend iets is.quote:Op maandag 24 september 2007 17:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Geen scheldkanonnade, natuurlijk, maar dat is dit ook niet. Als ik een onderbouwd betoog zou geven dat sporters neuroten zijn in VBL of dat dierenliefhebbers mensenschuw zijn, zou het blijven staan, natuurlijk.
Een betere vergelijking zou zijn "een analyse van sport als geheel" of "waarom wij dieren houden". Dat is toch niet zo gek?
Dat lijkt me niet de juiste plek.quote:
Ja, ik wachtte dus op de links.quote:Op maandag 24 september 2007 18:02 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Wel als het een steeds terugkerend iets is.
Psychologie, het gaat niet over samensweringstheorien maar over de psyche daarachter dus lul niet.quote:Op maandag 24 september 2007 18:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik wil het niet naar R&P, ik wil het hier hebben. Het gaat nota bene over samenzweringstheorieen! Waar past het dan beter thuis?
Lul jij eens niet.quote:Op maandag 24 september 2007 18:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Psychologie, het gaat niet over samensweringstheorien maar over de psyche daarachter dus lul niet.
Zie eerder dit topic.quote:Op maandag 24 september 2007 18:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik wil het niet naar R&P, ik wil het hier hebben. Het gaat nota bene over samenzweringstheorieen! Waar past het dan beter thuis?
Het zou nog wat anders zijn als het idd niet zo'n vreselijke dagelijkse doodoener hier was. Dat was in TRU al zo en het is meeverhuist hierheen. Als dat niet het geval was geweest was er ook minder bezwaar tegen geweest.quote:Op zondag 23 september 2007 03:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
We bespreken de issues, niet de users.
Als je het negatief wilt benaderen kun je het zo ook zeggen.quote:Op maandag 24 september 2007 18:06 schreef Monidique het volgende:
Je staat gewoon op wat lange tenen, Floripas.
Ik heb het niet over de users! Ik heb het over de websites, de boeken, de onderzoeksmethoden!quote:
Waarvan ik nog steeds geen eentje heb gezien.quote:Het zou nog wat anders zijn als het idd niet zo'n vreselijke dagelijkse doodoener hier was. Dat was in TRU al zo en het is meeverhuist hierheen. Als dat niet het geval was zou was er geen bezwaar tegen geweest.
Ik vind het jouw taak niet om het met me eens te zijn of niet. Ja, als user, maar niet als mod.quote:Op maandag 24 september 2007 18:09 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als je het negatief wilt benaderen kun je het zo ook zeggen.
Weet Floripas ook wel ws.
Nou, als je die denkwijze aan hangt dan mag je alle dooddoeners als 'het is zo en als jij denkt dat het niet zo is dan bewijs je dat maar, tot die tijd is het waar' ook niet meer toestaan hier.quote:Op maandag 24 september 2007 18:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zie eerder dit topic.
[..]
Het zou nog wat anders zijn als het idd niet zo'n vreselijke dagelijkse doodoener hier was. Dat was in TRU al zo en het is meeverhuist hierheen. Als dat niet het geval was geweest was er ook minder bezwaar tegen geweest.
"jullie zijn geïndoctrineerd" lijkt me dan ook een mooie om op die lijst te zetten.quote:Op maandag 24 september 2007 18:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, als je die denkwijze aan hangt dan mag je alle dooddoeners als 'het is zo en als jij denkt dat het niet zo is dan bewijs je dat maar, tot die tijd is het waar' ook niet meer toestaan hier.
Net zoals de argumenten dat 'een hoge voormalig legerofficier' iets gezegd heeft etc etc. Je kent ze heus wel. Beetje dubbele standaard die je hier hanteert.
Zucht.quote:Op maandag 24 september 2007 18:10 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik vind het jouw taak niet om het met me eens te zijn of niet. Ja, als user, maar niet als mod.
dan ben je het hier vast mee eensquote:Op maandag 24 september 2007 18:16 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Nou, als je die denkwijze aan hangt dan mag je alle dooddoeners als 'het is zo en als jij denkt dat het niet zo is dan bewijs je dat maar, tot die tijd is het waar' ook niet meer toestaan hier.
Net zoals de argumenten dat 'een hoge voormalig legerofficier' iets gezegd heeft etc etc. Je kent ze heus wel. Beetje dubbele standaard die je hier hanteert.
quote:Op zondag 23 september 2007 03:07 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Mijn voorstel voor een regel:Alle geposte stellingen of beweringen blijven persoonlijke meningen. Probeer zoveel mogelijk je meningen en argumenten te onderbouwen of aan te geven waar deze op gestoeld is.
Ik heb de hele eerste pagina afgestroopt, en ik heb er geen topic over kunnen vinden. Plus, mensen kwamen reageren. Als het al uitgekauwd was, was de reactie wel lauwer geweest.quote:Op maandag 24 september 2007 18:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zucht.
Als er een soortgelijk topic over de psychologie van debunkers was geopend had ik het ook een slinger gegeven.
We hebben van beide al meer dan genoeg Floripas. Mag je het mee eens zijn of niet maar dat is het.
O en voor je vraagt waar dan? - gewoon dagelijks meelezen
Dat deed mijn topic toch?quote:Op maandag 24 september 2007 18:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
dan ben je het hier vast mee eens
[..]
En in GC zullen ws zelfs meer mensen het zien. [14.gif]quote:Op maandag 24 september 2007 18:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik heb de hele eerste pagina afgestroopt, en ik heb er geen topic over kunnen vinden. Plus, mensen kwamen reageren. Als het al uitgekauwd was, was de reactie wel lauwer geweest.
Ja, maar dat is een open deur intrappen, want dat is exact wat nu ook al gebeurd, en bij die gevallen waar het niet gebeurd vraag ik me af of jij in die gevallen die ik net aanhaal ook te vinden bent om dat aan te geven aan de betreffende believer.quote:Op maandag 24 september 2007 18:19 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
dan ben je het hier vast mee eens
[..]
In GC lopen bijna alleen skeptici rond. Ik wil graag een evenwichtig debat.quote:Op maandag 24 september 2007 18:23 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
En in GC zullen ws zelfs meer mensen het zien. [14.gif]
Huh?quote:Op maandag 24 september 2007 18:18 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zucht.
Als er een soortgelijk topic over de psychologie van debunkers was geopend had ik het ook een slinger gegeven.
We hebben van beide al meer dan genoeg Floripas. Mag je het mee eens zijn of niet maar dat is het.
O en voor je vraagt waar dan? - gewoon dagelijks meelezen
Uh...?quote:Op maandag 24 september 2007 18:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Huh?Is daar ook een topic over geweest? Kan me eigenlijk alleen de poging van Coolguy herinneren.
Het zou ook calvobbes kunnen zijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |