als je dan toch iets wil zeggen, scheld dan niet met kanker. het is geen fijn woord.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:55 schreef fathank het volgende:
Mensen die kenker zeggen ipv kanker moeten dood. Alsof het dan ineens "minder erg" is. Zeg gewoon lekker kanker.
Volgens mij heb je dat al wel eens eerder tegen me gezegd. Kanker is wel een fijn woord, alleen geen fijne ziekte..quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je dan toch iets wil zeggen, scheld dan niet met kanker. het is geen fijn woord.
ja klopt. ik sta er dan ook achter.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat al wel eens eerder tegen me gezegd...
cool man.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:28 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
kk kan ook 'ok' zijn, of kanker
KANKERRRRRRR
misschien dat je het zelf krijgt als je het zo vaak zegt?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:34 schreef amvrosios het volgende:
Kanker is gewoon een lekker woord...
en zowiezo wat zullen mij die anderen mensen boeien die er dood aan gaan ?
kenker klinkt gewoon lekker, kenkerrrr manquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je dan toch iets wil zeggen, scheld dan niet met kanker. het is geen fijn woord.
kenker is nog mee te leven, want dat bestaat niet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef netnord het volgende:
[..]
kenker klinkt gewoon lekker, kenkerrrr man
ik hoop het !quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien dat je het zelf krijgt als je het zo vaak zegt?
De kans dat iemand die met kanker heeft gescholden zelf kanker krijgt is zeer groot ja.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien dat je het zelf krijgt als je het zo vaak zegt?
want? dan krijg je morphine op het laatst?quote:
is mijn levens droom , om aan kanker te sterfen !quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
want? dan krijg je morphine op het laatst?
Wat een gekke waus ben je ook hequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef amvrosios het volgende:
[..]
is mijn levens droom , om aan kanker te sterfen !
Kanker is mijn schatje![]()
![]()
![]()
AMVROSIOS LOVES KANKER !
Schijtgeitquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:55 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Wat een gekke waus ben je ook he![]()
maar wel liev , toch ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:55 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Wat een gekke waus ben je ook he![]()
en ook een argument van niksquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:06 schreef Canisfire het volgende:
Altijd zo vervelend van die types in je omgeving die beginnen te piepen als je kanker zegtt
''Daar heb ik slechte ervaring mee zou je dat niet willen roepen''
"Oh, bestaan er dan ook slechte ervaringen met kanker???!!!!11einz"quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:06 schreef Canisfire het volgende:
Altijd zo vervelend van die types in je omgeving die beginnen te piepen als je kanker zegtt
''Daar heb ik slechte ervaring mee zou je dat niet willen roepen''
Tijdens het uitgaan is dan mijn mijn avond naar de kanker
krijg kanker!quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Sowieso. Mensen die kanker als krachtterm gebruiken.
Dood moeten ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |