KK my ass.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:01 schreef Tommmm het volgende:
wat een kloteserie en nu gaan ze er nog een film van maken ook omdat de serie zo goed liep...welke megolen kijken nu naar dat kkprogamma!
In de rij ? Of tijdens een concert ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:04 schreef Tommmm het volgende:
kk staat voor kanker
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:04 schreef Tommmm het volgende:
kk staat voor kanker
kk grappug manquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:06 schreef Buschetta het volgende:
[..]
In de rij ? Of tijdens een concert ?
Zit KK ook weleens ? Wie is hij ?
Hoezo is dat kansloos? Het rolt heerlijk van de tong af hoor...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:08 schreef Schijtgeit het volgende:
Kansloos idd, om jezelf duidelijk proberen te maken door 1 van de ergste ziektes te gebruiken.
Je moeder is een tyfushoer bekt ook aardig lekker.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:10 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hoezo is dat kansloos? Het rolt heerlijk van de tong af hoor...
Ja ook.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Je moeder is een tyfushoer bekt ook aardig lekker.
Ik moest gniffelen..quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:05 schreef Edwinuss het volgende:
ik vind dat kanker wel lekker op de tong ligt, maar je zal mij dit nooit in het openbaar horen roepen.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:10 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Je moeder is een tyfushoer bekt ook aardig lekker.
Dat zou KKK zijn als het niet zoeen klan zou zijn.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:17 schreef Hijacking het volgende:
kk = kut kanker
dacht ik in iedergeval
kk staat voor ok ok oftewel oke als je in het engels praatquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:04 schreef Tommmm het volgende:
kk staat voor kanker
Hahaa, je zei bepaalde kringen!quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:19 schreef zoalshetis het volgende:
kk kan natuurlijk in bepaalde kringen ook kringspierkanker betekenen.
wat kan ik mooi schrijven he?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:21 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hahaa, je zei bepaalde kringen!!!!
!!!
tering jantje!quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:23 schreef Zuen het volgende:
Mensen die geen kanker gebruiken maar wel tering snap ik ook niet, aan die ziekte zijn ook ong. 1.7 miljoen mensen overleden maar dat mag je wel zeggen en kanker niet?
Als je het zo bekijkt mag je ook geen gas meer roepen!quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:23 schreef Zuen het volgende:
Mensen die geen kanker gebruiken maar wel tering snap ik ook niet, aan die ziekte zijn ook ong. 1.7 miljoen mensen overleden maar dat mag je wel zeggen en kanker niet?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:27 schreef Zuen het volgende:
Dus als kanker straks nauwelijks meer voorkomt mogen we er allemaal wel legaal mee schelden?
Mijn vader heeft kanker gehad op zjin tong, en dat rolde helemaal niet lekker.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:05 schreef Edwinuss het volgende:
ik vind dat kanker wel lekker op de tong ligt, maar je zal mij dit nooit in het openbaar horen roepen.
ik gebruik het ook echt zelden, en als ik het doe ben ik bang dat ik het zelf krijg.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:29 schreef Schijtgeit het volgende:
Je mag doen wat je wil, ik doe het iig niet
Dan eerder nog kutkoterquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:20 schreef zoalshetis het volgende:
klotekleuter?
Of koele Kikkerquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Of kutkont.
Is op het eerste woord na off topicquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:33 schreef markisboer het volgende:
KANKERZOOI SNEIJDER IS WEG
als je dan toch iets wil zeggen, scheld dan niet met kanker. het is geen fijn woord.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:55 schreef fathank het volgende:
Mensen die kenker zeggen ipv kanker moeten dood. Alsof het dan ineens "minder erg" is. Zeg gewoon lekker kanker.
Volgens mij heb je dat al wel eens eerder tegen me gezegd. Kanker is wel een fijn woord, alleen geen fijne ziekte..quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je dan toch iets wil zeggen, scheld dan niet met kanker. het is geen fijn woord.
ja klopt. ik sta er dan ook achter.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:07 schreef fathank het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dat al wel eens eerder tegen me gezegd...
cool man.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:28 schreef MeAgainstTheWorld het volgende:
kk kan ook 'ok' zijn, of kanker
KANKERRRRRRR
misschien dat je het zelf krijgt als je het zo vaak zegt?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:34 schreef amvrosios het volgende:
Kanker is gewoon een lekker woord...
en zowiezo wat zullen mij die anderen mensen boeien die er dood aan gaan ?
kenker klinkt gewoon lekker, kenkerrrr manquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:04 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
als je dan toch iets wil zeggen, scheld dan niet met kanker. het is geen fijn woord.
kenker is nog mee te leven, want dat bestaat niet.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:47 schreef netnord het volgende:
[..]
kenker klinkt gewoon lekker, kenkerrrr man
ik hoop het !quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien dat je het zelf krijgt als je het zo vaak zegt?
De kans dat iemand die met kanker heeft gescholden zelf kanker krijgt is zeer groot ja.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
misschien dat je het zelf krijgt als je het zo vaak zegt?
want? dan krijg je morphine op het laatst?quote:
is mijn levens droom , om aan kanker te sterfen !quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:49 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
want? dan krijg je morphine op het laatst?
Wat een gekke waus ben je ook hequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:52 schreef amvrosios het volgende:
[..]
is mijn levens droom , om aan kanker te sterfen !
Kanker is mijn schatje![]()
![]()
![]()
AMVROSIOS LOVES KANKER !
Schijtgeitquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:55 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Wat een gekke waus ben je ook he![]()
maar wel liev , toch ?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:55 schreef Schijtgeit het volgende:
[..]
Wat een gekke waus ben je ook he![]()
en ook een argument van niksquote:Op maandag 13 augustus 2007 00:06 schreef Canisfire het volgende:
Altijd zo vervelend van die types in je omgeving die beginnen te piepen als je kanker zegtt
''Daar heb ik slechte ervaring mee zou je dat niet willen roepen''
"Oh, bestaan er dan ook slechte ervaringen met kanker???!!!!11einz"quote:Op maandag 13 augustus 2007 00:06 schreef Canisfire het volgende:
Altijd zo vervelend van die types in je omgeving die beginnen te piepen als je kanker zegtt
''Daar heb ik slechte ervaring mee zou je dat niet willen roepen''
Tijdens het uitgaan is dan mijn mijn avond naar de kanker
krijg kanker!quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:05 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Sowieso. Mensen die kanker als krachtterm gebruiken.
Dood moeten ze.
niet in nederland.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:50 schreef G-Mart het volgende:
Volgens mij staat kk nog steeds voor ´okay okay´, zie het iig vaak als ik Home aan het spelen ben online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |